פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פוליסה מפסידה ואין אפשרות לתפוס את מנורה בטלפון לתשובותb נושא התלונה:
מנחם  אורלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בפירוט שהתקבל לגבי שנת המס הנוכחית נוכחתי לגלות שהפוליסה אשר בידי הפסידה מעל 20% מהקרן.אנ כבר מעל חודש מנסה לשמוע למה.אין אפשרות להשיג אותם בטלפון .כשכבר תפסתי פעם אחת טלפנית כי אי אפשר לקרוא לה משהו אחר תשובתה היתה שאין לה מושג ואני בכלל ברווח כשהוכחתי לה שהיא טועה ניתקה לי את הטלפון ואמרה לשלוח פקס לגבי הבעיה לחוליה 19.
לחוליה 19 שלחתי פקסים בין פעמיים לשלוש כל יום החל מ 21/5/07
בראותי שאין תגובה ניסיתי שוב לתפוס אותם בטלפון מ 5-7/6/07 .הצלחתי סוף סוף אך פה ניתן לי תשובה שהפקס הגיע רק ב 3/6/07 ותינתן לי תשובה רק במכתב תוך 30יום.למרות בקשתי לדבר עם מישהו בטלפון קודם לא הסכימו וניתקו לי שוב את הטלפון.יש לציין שאני מאוד כועסת על דרך ההתנהלות הכבדה שלהם .על החוצפה בניתוקי הטלפונים. ועל כך שאף אחד מהפקידות שכבר ענו לא יודע לראות אפילו רווח או הפסד בפוליסה.
בכל מקרה לביטוח הזה אינני רואה עתיד אצלי.
מעניין באמת אם תהיה להם תגובה הולמת למצב
אורלי מנחם
בירור דחוף לגבי ההפסד ותגובה טלפונית מהירה פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול המבוטחת תגובה:
טופל ישירות מול המבוטחת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה