פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות לפניות מעסיק ושלי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זאת תלונה שניה שאני נאלצת לכתוב לגבי חברת מנורה מבטחים ביטוח. בתלונתי הראשונה טופל הנושא של ש'יק שנפרע אבל לא הופקד על שמי - תודה רבה. אבל הנושא שמעסיק שלי לא יכול להמשיך להפקיד כספים עבורי לא התקדם מאז. מאז ינואר 2007 אני וגם המעסיק מבקשים לעביר לו פנקס לתשלומים שוטפים עבורי, באופן קבוע אנחנו מקבלים אותה תגובה שהוצאת פנקס לוקחת כחודש וחצי ובן אדם היחיד שיכול לטפל בזה זאת קרן מרסיאנו סוכנת ביטוח, שאפילו לא פעם אחת לא זכיתי לדבר איתה וגם לא המעסיק, לאימיילים שמנסים לשלוח אליה היא לא מגיבה. המוקדנים שאנו מדברים איתם מבטיחים להעביר את הבקשה לטיפולה בזה זה מסתיים. מצד שני זכינו לקבל מכתב מטעמם שהמעסיק לא מבצע הפקדות, פשוט צריך לספק דרך לעשות זאת. תודה מראש,
אירינה
כספי סוג הנזק :
יצירת קשר עם המעסיק ושליחת פנקס תשלומים עליו פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה- מוקד קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הפנייה טופלה מול המבוטח תגובה:
הפנייה טופלה מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה