פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית ביטוח חיים כפול ופוליסת תכולה ללא אישור מכרטיס האשראי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מכירים את שיטת העבודה עובד לא עובד?, אז עלינו זה עבד, במשך שנה ו9 חודשים חב' מנורה גבתה מכרטיס האשראי שלנו ביטוח תכולה שלא אישרנו , לא חתמנו על פוליסה אף אחד לא פנה אלינו לשאול אם אנחנו צריכים ביטוח כזה, לא בדקו את תכולת הבית, פשוט חייבו 708ש"ח לשנה מכרטיס האשראי שלנו מבלי שנשים לב, מבלי לבקש אישור!!! דרך חב' בית בטוח שאנחנו בכלל לא מכירים!!! כמו כן חייבו אותנו בביטוח חיים כפול המשך חצי שנה 115 ש" לחודש ,מנורה לא מוכנה להחזיר לנו את הכסף עבור החיוב הכפול , זה פשוט לגנוב!,
בפניה אליהם נאמר לי שהם לא זקוקים לאישור הלקוח על מנת לבטח פשוט מבטחים....איזה שיטה!!!!, אנחנו מבקשים החזרים ע"פ האמור לעיל- שנה של חיוב ביטוח תכולת בית 708 ש"ח + עוד 531 ש"ח על 9 חודשים נוספים שנגבו + 1150 ש"ח עבור ביטוח חיים כפול שנגבה במשך 10 חודשים+ עוגמת נפש 2000 ש"ח!
עוגמת נפש! סוג הנזק :
זיכוי ע"ס 4389 ש"ח בגין עוגמת נפש וגניבה מחשבוננו בכרטיס האשראי ללא שום אישור בכתב מאיתנו פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה - קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הפנייה טופלה מול המבוטח תגובה:
הפנייה טופלה מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה