פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצויים כבר 3 חודשים עברו וטרם קיבלתי את הפיצויים נושא התלונה:
שרפי צופית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
אלנבי 115 כתובת:
מרכזי תא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מסכת היסורים עם מנורה החלה ב 10/07 שביקשתי מכתב מסודר מהם כמה ערך פדיון פיצויים יש לי בקופה עם מספר תיק ניכויים מסודר של חברת מנורה על מנת שאלך למס הכנסה להוציא את הטפסים הנדרשים לקבלת הפיצויים.
לאחר אין ספור טלפונים ובקשות קיבלתי מכתב מעודכן לשביעות רצוני ועם זה ניגשתי למס הכנסה.
קיבלתי ממס הכנסה את המכתבים הדרושים והחומר נשלח לחברת מנורה ע"י הסוכן שלי ב 6.11.07 .

לאחר כמעט חודשיים הגיע אלי מסמך ב23.12.07 בתשובה לבקשתי ב15.11.07 לא יוכלו לבצע את פדיון הפיצויים כי הם רצו מכתב שחרור מחברת האם שבה הועסקתי { עלי לציין שאני הועסקתי בחברת אם והוציאו לי טופס 161 מחברת בת ולכן לא יכלו להמשיך את התהליך לאחר בקשה מהחברה שלי לטופס חדש ושוב פניה למס הכנסה וכו.. חזרתי על התהליך שוב שלחתי להם את הטפסים שדרשו ב 2.1.08
עד היוםן לצערי לא קיבלתי את הכסף אחרי של מנורה שטיפל בי עזב עכשיו זה עבר לידים אחרות
היום אומרים לסוכן שלי שהטופס של חברת ביטוח בקשה לפדיון שנשלח אלהם ב 6.11.07 לא תיקני יצא להם טופס חזש ופשוט מנסים לסחוב אותנו עוד ועוד. אני חסרת אונים שפעולה כך כך פשוטה שתוך 30 יום בחובתם לשחרר לי את הכסף סוחבים אותי עד היום החברה הזאת השירות שלה קטסטרופה יש לציין שדרשתי גם מחברת הפניקס והם לא עשו בעיות ותוך חודש הכסף היה אצלי.אני חסרת אונים ואין לי למי לפנות נגרם לי נזק כספי איום אני לקחתי בחשבון את סכום הפיצויים שהוא סכום לא מבוטל.
הייתי מאוד רוצה שתתערבו ותנסו אתם לעזור לי בכל דרך אפשרית

תודה רבה צופית שרפי שלא תעשה יותר עסקים עם חברה זו גם אם יגרמו לי נזקים בעתיד
כספי סוג הנזק :
את הכסף + ריבית לאלתר!!! פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה- אחראית תוכן אתר שם ותפקיד:
התלונה טופלה מול המבוטח. תגובה:
התלונה טופלה מול המבוטח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה