פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא כדין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו קיבלנו הצעת מחיר לפוליסת ביטוח משכנתא מסוכנות ביטוח "רוזין" בתאריך 20.01.08 והובטח לנו ביטוח בחברת "מנורה" בתשלום חודשי של 92 ש''ח וחודש ראשון חינם. על פי הסכמתנו פוליסה הוסבה בתאריך 23.01.08 בחברת מנורה ע'' מפיקה ילנה וסילב 80 והעוברה לבנק. מאחר והיא לא התקבלה ע''י הבנק עקב מספר ליקויים ולא עמדה בדרישותיו של הבנק , בקשנו לבטלה באמצעות פקס שנשלח לחברת "רוזין" בתאריך 04.02.08. כאשר ראינו חיוב עתידי בכרטיס אשראי בסכום של 116.35 ש''ח יצרנו קשר עם שרות לקוחות של חברת מנורה ולאחר בירורים קיבלנו תשובה שחיוב לא יתבצע כי פוליסה בוטלה (סיכום שיחה עם נציגת שירות לקוחות בשם הדר צוות 77), אך למרות כל ההבטחות חוייבנו לא כדין ולכן דורשים זיכוי וביטול הוראת קבע על מנת למנוע חיובים עתידיים וסחבת.
כספי סוג הנזק :
זיכוי וביטול הוראת קבע פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה - קשרילקוחות שם ותפקיד:
טופל מול המבוטח תגובה:
טופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה