פנייה לחברת מנורה- מספר פניה -1961 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.
בעקבות פניה שלי לחברת מנורה (מס' פניה 1961) צילצל אלי מר שוקי (בתאריך 17/11/05 ) ובפעם נוספת הבטיח שהנושא מטופל, אנחנו נקבל בדואר צ'ק עם כל הכספ שחברה חייבת לנו וגם טופס הוראת קבע חדש. אם סכום של הצ'ק לא ימצא חן בעיניי הציעה להתקשר למר' אורן פינצ'וק- מנהל המחלקה.
להזכירכם: משכתם פעם אחת סכום של 554.08 ש"ח ופעם שניה סכום של .556.09 ש"ח (חיוב זה הוחזר על ידי הבנק) מחשבון שלי, ללא זכות והרשאה מצידי וללא כל הודעה או דרישה מצידכם.
נכון להיום 27/11/05, כעבור יותר משבוע משיחה אחרונה עם מר' שוקי, לא קיבלתי שום צ'ק ושום טופס הוראת קבע.
מה שכן הגיעה בדואר זה מכתב מאגף לביטוח חיים של חברת מנורה (תאריך המכתב 18/11/05) ובו כתוב:
"בכדי לשמור על תוקפו של הביטוח הנך מתבקש לפרוע את התשלומים במועד שנקבע. פרמיה שותפת........121.95 ש"ח
חוב.....................215.06 ש"ח !
215.06 ש"ח ! ה כולל בתוכו סכום הזה?
כפי שכבר כתבתי סך ההוצאות הכוללות עמלת החזרה בבנק, ריבית, טלפונים, פקס וכו' מסתכמים נכון לרגע זה בכ-100 ש"ח .
הינכם נדרשים בזאת להשיב לי את כספי בתוספת ההוצאות, סה"כ 654.08 ש"ח, ופיצוי הולם על טירדה ועוגמת הנפש שגרמתם לי.
להזכירכם, אני גם מחכה לקבל טופס הוראת קבע חדש.
העתק:
המפקח על הביטוח
היחידה לפניות הציבור, אגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון, משרד האוצר,
רח' קפלן ,1 ת"ד 13195, ירושלים 91131 פקס: 02-5695352
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת כספים + פיצוי עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|