דבר לא השתנה - שירות לקוחות ברמה נמוכה מאין כמוה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה שהגשתי לפני כ-3 חדשים "יחס מלגלג ומשפיל..." הרי שהיום, עדיין לא נפתרה הבעיה שהצגתי בתלונה הנ"ל . לציין, כי בעקבות הגשת התלונה אצלכם, אכן יצר עימי קשר שוקי, מנהל שירות הלקוחות של החברה וגם שלח מכתב התנצלות . אך עד היום, עדיין לא הוזנו פרטי כרטיס האשראי שלי לאחר 4 פעמים שנשלח פקס לחברה, עדיין מוקדניות השירות מזלזלות בזמן הלקוח (לראיה, היום המתנתי על הקו 58 דקות...), עדיין מנהל המוקד לשירות לקוחות, מר שוקי מסרב לתת מענה ישיר ומעדיף להידבר בשיטת "הטלפון השבור" דרך מוקדניות.
והחלק העיקרי - היום קיבלתי מכתב שכותרתו : "הודעת ביטול פוליסה..." ביטלו לי את 3 הפוליסות להן אני משלמת מזה 11 שנים בדבקות!!!! וכעת , אני וגם בעלי לא מבוטחים בביטוח חיים!!!
חברת מנורה מתי תבינו !!! זה עניין של חיים ומוות - פשוטו כמשמעו!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כל כספי הביטוח ששילמתי 11 שנים והיפרדות מחברת "מנורה" לתמיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|