פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול ביטוח משכנתא+ביטוח חיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2009 פניתי לחברה בבקשה להפסיק את פוליסת הביטוח והנציגה פירטה לפני את הטפסים השונים אשר עלי לשלוח אליהם כדי לעצור את הביטוח , שלחתי את כל הטפסים ואף בדקתי שאכן הם קיבלו אותם ונאמר לי שהכל תקין והביטוח יפסק.
עד היום 17/06/09 אני עדיין עובר מנציג לנציג ומספר את כל הסיפור ומבטיחים לי שיטפלו ויזכו ועדיין כלום.
אני לא יודע אם דרך האתר הזה משהו בעל השפעה במנורה יראה את התלונה ואולי יעשה משהו כי בשירות כזה גרוע לא נתקלתי עדיין , פשוט חוסר איכפתיות מוחלט לגבי לקוחות וזלזול בכסף שהוא לא שלהם.
כספי סוג הנזק :
ביטול הפוליסה , זיכוי עבור החודשים בהם חוייבתי לשווא. פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מרכז קשרי לקוחו שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה