חוסר טיפול מצד סוכן בפרט ביטוח וחברת מנורה בכלל |
נושא התלונה: |
סוטניצ'נקו ניקולאי |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
הנני ד"ר ניקולאי סוטניצ'נקו ת.ז. 305916140 נאלץ לפנות אלכם בשל זלזול חמור וחוצפה שעדיין לא ראיתי בחיים שלי, מצד הסוכן ביטוח בשם דן עמיר מחיפה.
לפני כשנה הייתי מעורב בשתי תאונות דרכים. דן עמיר פשוט זילזל ולא מילא את תפקידו ולא טיפל כלל במיקרים שלי. התכתבתי אתו דרך אי-מייל (יש ברשותי כל התכתובת שלנו), דיברתי אין ספור פעמים בטלפון, הגעתי אישית למשרד שלו, אשר נמצא בביתו (הוא ביקש לא לבוא יותר אל הביתו משום שלא נעים לא לפני השכנים), ולא עזר שום דבר. תמיד קיבלתי תשובות מסוג: עוד שבוע, תתאזר בסבלנות, בעוד שבוע מהיום וכן הלאה.
לגבי המקרה - זאת היתה תביעת צג', אשר לא טופלה כלל. התאונה ארעה ב18/05/2009. הכנסתי רכבי לתיקון במוסך "מהנסים" עם הבטחה מדן עמיר שתוך חודשיים-שלושה אני מקבל צ'ק מחברת ביטוח.
בחודש אוגוסט 2009 מוסך מהנדסים פדה שיק שלי עבור תיקונים על סך 5483 ש"ח(חשבונית מס' 20931) - בגלל אי תשלום מחברת ביטוח, נוצר לי אוברדרפט גדול ובלתי צפוי בחשבון הבנק שלי.
כאשר דברתי עם נציגה בשם רויטל ממנורה בחיפה לפני מספר חודשים, הסברתי את המצב ואת הזילזול של סוכן הביטוח שלי כלפי ושאלתי, איך אפשר להשפיע על סוכן במצבים כאלה? לא יכול להיות מצב שסוכן שלכם ועשה מה שבא לו בלי שום שליטה. מבחינתי דן עמיר - זה כל החברה. אני לא מכיר אף אחד במנורה חוץ ממנו ובשבילי שירות של דן עמיר זה שירות של חברת מנורה. אז אני לא קבלתי שום תשובה הגיונית. ענו לי ש "אין כל כך כלים לטפל בסוכן וזה מה יש".
בכבוד רב,
ד"ר סוטניצ'נקו ניקולאי
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|