|
|
|
|
|
|
ביטול פוליסת ביטוח בריאות בטענת שווא |
נושא התלונה: |
ארז אמנון |
שם/כינוי: |
יום שני 02 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
אלנבי 115 ת"א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה כ9 שנים יש לי ביטוח בריאות משלים במנורה. תשלום הפרמיה בהיקף של כ80 ש"ח בוצע חודש חודש במועדו בניכוי מכרטיס האשראי שלי. לפתע בחודש נובמבר 2008 בוצע בנוסף לניכוי הרגיל עוד ניכוי נוסף ע"ס 900.26 ש"ח. הכחשתי הורדה זו בחשבון מכיוון שהנחתי שנבעה מטעות. התקשרתי עם החברה פעמים רבות והם המשיכו לדרוש חיוב זה גם בניכויים עתידיים. הגעתי למשרדי החברה והצגתי את המצב בפני נציגת החברה כולל מסמכים. בקשתי גם מהסוכן שלי לעזור אך לדבריו השירות של חברת מנורה כ"כ גרוע שגם הוא לא יכול להתמודד אתו. פניתי למחלקת פניות הציבור וקבלתי חישוב של תשלומי וחובותי כשהחיוב מה 28.11.08 לא מופיע. הסברתי בפירוט במכתב לעוזרת הממונה על פניות הציבור עו"ד איינהורן פאר וגם שלחתי עותקים לממונה על יחסי ציבור אך ללא הועיל. הסברתי שאני מעונין המשיך ולשלם את הפרמיה החודשית אך לא חוב שלא קיים אך אין עם מי לדבר. בחודש יוני 2011 קבלתי מכתב שנכתב ב 2.5.11 המודיע לי שהפוליסה שלי בוטלה החל מ1.4.11.
אני מרגיש נפגע משום שבגלל חיוב מופרך של החברה בוטלה הפוליסה שלי ולא משום שהפסקתי את התשלום. אני מרגיש נפגע גם משום האטימות של החברה שדורסת מבוטח שלה בגלל טעויות שלה ובגלל שאין נכונות להבין את שקרה באשמתה. בנוסף, מקרה זה מציג דפוס התנהגות נפסד שראוי שיוכר ע"י מבוטחים אחרים של חברת מנורה.
|
עלבון וזלזול |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|