פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנורה מבטחים - יחס פשוט מזעזע - טרטור בפדיון פוליסות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.9 התקשרתי למנורה בכדי לקבל מידע על הפוליסות שלי. נאמר לי שאחת הפוליסות בגוה 17,500 יכולה להיפדות במלואה (כמובן שהתקשרתי כמה פעמים וזה נאמר לי ע"י חמישה נציגים לפחות). מילאתי עם אחד הנציגים את הטפסים ופיקססתי. אחרי טרטורים רבים (כמובן שהפקס הגיע בהיר מידיי ותעודת הזהות כהה מידיי וכולי) התקשרתי ונאמר לי שהכל בסדר והפנייה שלי תטופל תוך 30 יום. בסוף החודש התקשרתי ואז נאמר לי שהטופס שמילאתי לא טוב כיוון שעל חלק מהכסף אני צריכה לשלם מס של 35%:
1. אף אחד כמובן לא חשב להתקשר להודיע לי שמשהו לא בסדר בטפסים
2. איך כל הנציגים הקודמים לא שמו לב לפרט הזה?
ביקשתי לדבר עם מנהל שאמור לחזור אליי תוך 24 שעות. כמובן שאף אחד לא חזר אליי.
לאחר שויתרתי ושלחתי שוב את כל הטפסים נאמר לי שינסו לזרז את הבקשה לי. אחרי כל הטעויות שלכם, המעט שיכולתם לעשות זה לשלוח את הצ'ק.
היום (10.10) שוב התקשרתי ושוב אותו פזמון: "ננסה לזרז את הבקשה". פשוט יחס בושה וחרפה. ולמה לא יכולים פשוט להגדיר תאריך יעד לקבלת הצ'ק? האם אתם לא מחוייבים ל 30 יום?
היום שוב נאמר לי שמנהל יחזור אליי תוך 24 שעות. לא נראה לי שיש למה לחכות.
בושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
קבלת הצ'ק במיידי פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה