פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיוף מכתב בקשה לסלק פוליסת ביטוח חיים על ידי סוכן ביטוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
סוכן ביטוח זייף את מכתב הבקשה לסלק את פוליסת ביטוח חיים שלי (מס' 703286310). זה קרה ב-10.2002 ומיד שבוע לאחר מכן נפתחה על שמי פוליסה חדשה (מס'11462637). כל זה נעשה ללא ידיעתי וללא הסכמתי.
לאחר שנודע לי על כך מסוכן ביטוח החדש שהגיע לביתי ביולי 2005, מיד ביקשתי ממנו לבצע פדיון לפוליסה ולקבל את כל הכסף שנצבר לאחר כל השנים שהייתי מבוטחת בחברת מנורה.
קיבלתי את העותק של מכתב המזויף והצהרתי שמעולם לא כתבתי אותו ולא חתמתי עליו. כמוכן חלק מהפרטים בו היו לא נכונים, אפילו כתובת הבית.
קיבלתי את הצ'ק על סכום פדיון (וגם זה הגיע אלי באופן מאד מקרי מאשר שנשלח לכתובת לא נכונה וכמעט הגיע לידיים לא נכונות).
הסכום שהופיע על הצ'ק היה כחצי מהסכום שאמור היה להיות בפוליסת הביטוח. וזה לאחר כל קנסות המשיכה ועמלות שנגזרו בגין פדיון מוקדם.
אינני מועסקת עקב בעיות בריאות וגם בדיוק באותה תקופה עברתי ניתוח רפואי נוסף. הייתה תקופה כלכלית קשה במשפחה ובנק חסם את כרטיס האשראי בגלל החובות. מסיבה זאת הפקדתי את הצ'ק שקיבלתי לחשבוני ודרשתי מחברת הביטוח את שאר הכסף שנצבר בפוליסת הביטוח כפיצוי על מה שנעשה על ידי הסוכנים.
בחברת ביטוח סירבו להכיר בזיוף של מכתב המנחה על סילוק פוליסה ופתרון היחיד שהוצע לי - זה לחדש את פוליסה הישנה על מנת לשמור על תנאי הותק וזאת רק בתנאי שאני אחזיר את הכסף שכבר קיבלתי - בחזרה לחברת הביטוח.
בקשתי גם הועברה למפקח של החברה אך עדיין הם לא מוכנים לשנות את החלטתם.
אינני מעוניינת יותר להיות מבוטחת בחברת מנורה עקב טיפול בלקוחות שכזה.
אני מאד אודע לכם אם תוכלו לעזור לי בעניין.
בכבוד רב!
יבגניה ביניס
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול הלקוחה תגובה:
טופל ישירות מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה