|
|
|
|
|
|
מצב הביטוח שלנו ע"י חברת מנורה |
נושא התלונה: |
יום שני 31 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחובות הרצל 127 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
1 עקב מותו הטראגי של סוכן הבטוח שלנו מרחובות {אשר שלח ידו בנפשו ,ישעיה צעידי ז"ל משרדו היה ברחובות בילו 23} פנינו בכתב אל חברת מנורה לעדכננו במצב הביטוחים שלנו מאז 1986 .
הצטערנו
א שלא ראו צורך לענות
ב שלא טרחו לעדכננו ביוזמתם הם מבלי שאנו נפנה אליהם .
סבור הייתי שיש להם אחריות שילוחית כלפי לקוחותיהם ,גם במקרה ל"ע אם סוכן הביטוח הולך לעולמו.
דרך אגב ,אותה תלונה היתה כלפי חברת ביטוח הראל ,ובזכותכם קבלנו תשובה שהם מצטערים והבטיחו לשלוח לנו חומר על הכספים העומדים לפדיון .
אך עדין נותרו בעיות אתם באמרם שהפסקנו לשלם לפני שנתיים אך כנראה שנצטרך לקחת עו"ד על כך.
בכל אופן הרבה הרבה תודות לכם שהצלחתם לזרז את הראל ובנק טפחות לענות לפחות לפניותינו.
|
חבל שהם גורמים נזק לעצמם |
סוג הנזק : |
ליצור עמנו קשר ולעדכננו על מצב בטוחנו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל- מרכז קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
טופל ישירות מול הלקוח |
תגובה: |
טופל ישירות מול הלקוח |
פתרון: |
|
|
|