פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
בילן ג'ן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 27.06 סוחנת מנורהמבטחים בשם מריה קיבלה מימני פקס של 11 דפים על בקשה למשיכה 18.000 (שמונה – עשר אלף) שקל מקרן הפנסיה. קיבלתי אישור ממנה שכסף ייכנס לחשבון בנק שלי בתוך 21 יום. היום כבר 31.07 ואין כסף. אתמול סוכן מנורה מבטחים בשם עוז אמר לי שאין בחברה סוחנת בשם מריה , שנכנס לחשבון הבנק שלי 108 שקל שבוע ליפני (בדקתי , כן נכנס) ,שהוא לא מבין למה רק 108 ולא 18000 שקל, ושהוא שולח תיק שלי לבדיקה. כמה זמן זה יקח הוא לא יודע. אני לא יודע מה לעשות. הם רוצים יותר זמן להשתמש בכסף שלי !!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה