בקשה לפדיון פוליסת מנהלים |
נושא התלונה: |
יום שני 06 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי אליהם עם פסק דין שבו רשום שאני צריך לקבל את הכספים של פיצויי פיטורין.
תשובתם היתה(לאחר מעל עשר פניות טלפוניות) שצריכים המעסיק ואני לשלוח מספר טפסים.
לאחר שהטפסים נמסרו באופן ידני ב - 6/2/06 ולאחר שהפקידה (שמה בטי) הבטיחה שכל הטפסים
בסדר ואין איתם שום בעיה, וכן שהתשובה תגיע תוך חודש. לאחר כחודש , לאחר בירור טלפוני
אמרו שהכוונה היתה לחודש ימי עבודה, והכל בסדר.
לאחר חודש(בתאריך 30/3/06) ימי עבודה,ע"י בירור טלפוני, ענו לי שהתשובה נשלחה לסוכן
ביטוח(שמו אריק אלקיים). דיברתי עם הסוכן וזה אמר שמה שכתוב בתשובתם הוא שאין את המסמכים
(שאותם מסרתי ב- 6/2/06). התקשרתילזאת ששלחה את התשובה שמה רחל, והיא אמרה שהיא אינה
מוכנה לענות ללקוח, אלא לסוכן. הסוכן אמר שאין הוא מבין מה רצונה, ולכן הוא שלח אלי
את מכתבה של רחל. פניתי טלפונית לחברה ושם נעניתי ע"י בחור בשם ינון, הנ"ל אמר שהמסמכים
בסדר אלא טופש הנקרא: "הצהרת שחרור כספי תגמולים בפליסה" מולא ע"י המעסיק הנוכתי, בו
בזמן שהמעסיק שפיטר אותי צריך למלא אותו.
פניתי למעסיק שפיטר אותי, והוא בהתייעצות ע" יועץ מס, אמר שזה מיועד למעסיק הנוכחי.
פניתי שוב למנורה, נעניתי ע"י גברת בשם סיוון. סיוון אמרה שכל הטפסים בסדר, והיא תפנה
שוב לרחל ע"מ שטפל בפניה ועלי להמתין שבוע.
עלי לציין שמלבד הפניות המוזכרות לעיל היו עוד הרבה פניות לחברה כמה חודשים לפני כן,
והרבה פעמים אמרו,תחכה שבוע ועוד שבוע וכו. הדבר נותן תחושה של משיכת זמן ועינוי הדיו
של הלקוח.
אודה לכם אם תטפלו בזה במיידי.
|
וגם עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פדיון הפוליסה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|