פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת תיק ברשת ריקושט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות רכשתי לבני לקראת הגיוס תיק גב 80 ליטר של קל גב. לפני כשבועיים הוא התגייס וביום שישי חזר הביתה. מיד עם הגעתו הוא עדכן אותי שאחד הרוכסנים בתא הראשי נקרע וקשה מאוד להשתמש בו. כמו כן אין באפשרותו לנעול את התיק. הגעתי עם התיק לחנות ריקושט בבאר שבע ושם נסתה לעזור לי מוכרת נחמדה שהציאה לשלוח את התיק לתיקון. כשסרבתי מכיוון שביום ראשון עליו לחזור לבסיס היא התקשרה לברק-מנהל החנות שהודיע "זה השירות שאנחנו נותנים ואם יש לי בעיה עלי להתקשר לקלגב ביום ראשון" התיק היה בשימוש רק שבועיים ולא סביר שיקרע לאחר תקופה קצרה כל כך הצעתי שיזכו אותי עבור תיק זה, אוסיף כסף וארכוש תיק יקר יותר. גם בקשה זו נדחתה על ידי ברק. לצערי בני חזר לבסיס עם תיק קרוע!!!.

פניתי לשרות לקוחות של רשת ריקושט והתשובה שקיבלתי ואני מצטטת
"המוצר אינו נרכש קרוע, אלא, כפי שציינת בפנייתך, נקרע לאחר שנעשה בו שימוש. לשם המשך טיפול יש להעביר המוצר לבדיקה ותיקון כנדרש".
היות ואין זה סביר שתיק יקרע לאחר שימוש של שבועיים בלבד ואין באפשרותי לתת את התיק לבדיקה כי הוא בשימוש בצבא אין בידי ברירה ועלי לקנות תיק חדש לבני החייל. בזמן שרשת ריקושט עסוקה בפרוצדורות של בדיקות תיקים בני עסוק בלשרת את המדינה.
כספי סוג הנזק :

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה