פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביועת רצון מטיפול מוצר פגום- מותג "קרוקס" נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביאליק 5 תל-אביב כתובת:
ריקושט- מתחם מיי סנטר כמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלוםרב,באחד מימי הקיץ,כמו הרבה אנשים,הלכנו לבלות את היום בחוף הים ונעלתי את נעלי הקרוקס הקיציות שלי:מה יותר מתאים מנעלי גומי לבילוי שקשור למים?! לאחר טבילה קצרה במים,נדהמתי לגלות שהנעליים שנשארו על החוף התעוותו והתכווצו ביותר ממידה! ניגשתי לריקושט,שם רכשתי את הנעליים,הם העבירו לסוכן והוא לחברה ומהם קיבלתי תשובה:"שהמוצר עבר תהליך התבלות ושלא טופל כמתבקש בהוראות השימוש"ראשית הנעל ננעלה מ"ס פעמים ספורות מכאן שאינה בלויה ועל כך יעידו מצב הסוליות שאינן שחוקות אפילו במעט,בנוגע להוראות שימוש במוצר,לא היו שום הוראות,לפחות לא על גבי הזוג הספציפי שאני רכשתי.יתרה מכך,אפילו כיבסתי אותן פעם במכונת הכביסה ולא קרה להן שום דבר והמשכתי לנעול אותן כרגיל.לאחר קבלת הטופס הלקוני שלהם שלא התייחס כלל לבעיההספציפית אלא פשוט סימנו ב x מתוך 3 אפשרויות רשומות מראש ,פניתי בטלפון לשרות הלקוחות שלהם והנציגה,מבלי לברר בכלל נתנה את אותה תשובה:שהנעל בלויה! מאכזב מאוד שחברה גדולה כמו קרוקס שאמורה לכבד את עצמה מתנערת מאחריות לגבי מוצר שלה שעולה לא מעט כסף ואמור להיות איכותי ומוכנה להשאיר לקוח לא מרוצה ,ובמקרה שלי וכל קרוביי ,שנחשפו לעוגמת הנפש שלי לאבד לא מעט לקוחות שקנו רבים ממוצריה.
כספי סוג הנזק :

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה