פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון מנעלי שורש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קריון כתובת:
סניף הקריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב7.6.2011, רכשתי בריקושט הקריון זוג סנדלי שורש בסכום של 319.90שח'.
לאחר שנעלתיאת הסנדלים, לקיתי בכאבי רגליים עזים, ולא קישרתי מיד כי הדבר נובע מהסנדלים. חשבתי שפשוט, פתאום הזדקנתי.... לקח לי זמן להבין את הקשר בין הכאבים העזים, לבין הסנדלים. חלצתי אותם,, והמצב חזר לקדמותו. לקח לי מספר ימים , וחזרתי לצעוד על רגלי, ללא כאבים. ב-15.8. החזרתי את הסנדלים לחנות, לאחר שיחה עם גב' פלורי, ממח' קשרי לקוחות חב' שורש, שהמליצה לי לשלוח את הסנדלים לבדיקה, אולי נפל פגם בייצור, וכו'. אתמול, לאחר שידעוני כי הגיעו הסנדלים בצרוף מכתב נלווה לחנות בקריון, הגעתי,ונדהמתי לגלות כי, הסנדלים נמצאו תקינים, ...והרצועות "שלטענתי" פוצעות את רגלי...הן ללא פגם. מעולם לא טענתי כי ברצועות קיים פגם, ומעולם לא טענתי כי הן פצעו את רגלי. טענתי שהמבנה של הסנדל אינו מתאים לי , וגורם לי לכאבי רגליים קשים, המונעים ממני לנעול אותם. ציפיתי לאמפטיה מהחברה הידועה, חברת שורש, שאולי תפצה אותי בחלק מהסכום, כדי שאוכל לרכוש דגם אחר,אך ללא הועיל, פשוט, המוכרים בחנות העמידו אותי במקומי, והבהירו לי חד וחלק, שאני פשוט יכולה לשכוח מפיצוי כלשהו. ככה. הלכתי הביתה. ברשותי סנדדלים יקרים, שאמורים להיות סנדלים שמטיבים עם הרגל,(אני עובדת בגן ילדים, 8-9 שעות ביום,) וזקוקה לסנדלים תומכים ונוחים. הפעם, אכלתי אותה. ועל כך אני מלינה.

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה