פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון נעליים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון "גראנד קניון" חיפה כתובת:
גראנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
קניתי 2 זוגות נעליים של המותג grisport זוג אחד תקין ולשני נפתחה הסוליה ונפתח תפר אחד. (כל זה אחרי שימוש של חודשיים מסכנים) כל זוג נעליים עלה 700 ש"ח לא נעליים הכי זולות, נאמר לי שיש אחריות של שנה ואפילו קיבלנו הנחה כי שילמנו מזומן. עד עכשיו הכל נפלא לבעל העסק מזומן 2 זוגות במכה החיים הטובים.
אז זהו שלא... אחרי שהשארתי את הנעלים לתיקון כי אלה הם הנעלי עבודה שלי
לקח חודש וחצי להחזיר אותם כשבזמן הזה אני ללא נעלי עבודה אפילו שהוסבר לחנות וביקשתי שיזרזו את התהליך, הבנתי שאי אפשר לזרז ואין לי בעיה עם זה
היום 6-8-12 הגעתי לקבל את הנעליים שכנראה טופלו בחלל לפי הזמן שלקח להחזיר אותם הנעליים הודבקו בצורה מזלזלת דבק נשאר על הסוליה ובדפנות שלה כאילו ילד בן 12 תיקן אותם התפר שניפתח לא תוקן ולשאלתי למה הוא לא תוקן או למה הדבר נראה ככה התשובה שקיבלתי הייתה "ככה מתקנים בחברה את הנעלים זה לא אנחנו תיקנו אותם" מה אתם רציניים....
אני מתחנן לעזרה פה לא הגיוני שנעליים חדשות שהיו בבעלותי רק חודשים יהרסו בצורה כזו ולא מגיע לי היחס שקיבלתי אשמח לקבל עזרה תודה רבה
אגב הנעלים נשארו בחנות אני לא מסכים לקבל אותם בצורה כזו...
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הנעליים לחדשות, תיקון נהות יותר פתרון נדרש :

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה