פרטי התלונה

תלונות ריקושט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת נעלים פגומות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון אלונים כתובת:
ריקושט אלונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נעליים בנות חודש (מסוג לה-ספורטיבה אקו4) שננעלו פעם אחת בלבד למשך יום אחד גילו פרימה של חוטים בשתי הנעלים, למעשה התפרים נפרמו בנעל שמאל ובנעל ימין במקומות שונים... אולי המוצר שכב במחסן זמן רב, אני לא יודע.
החזרתי את הנעלים לחנות ונאמר לי שרק היבואן יחליט מה לעשות איתן. המתנתי כמעט חודש להחלטת היבואן ומשהבנתי שהיבואן רוצה לבצע תיקון בנעלים (אצל סנדלר או משהו כזה) ביקשתי ממנהל החנות שלא לבצע תיקון כי אני לא מוכן לקבל נעלים שננעלו פעם אחת וגילו כשל שכזה כ"מוצר חדש" שתוקן. למרות הבקשה שלי להימנע מהתיקון ולהשיב לי את הנעלים הפרומות הנעליים תוקנו.
חשוב לציין כי הנעלים מצוידות במערכת "גורטקס" שזה למעשה ציפוי פנימי דק המונע חדירת מים, תפירה של הגורטקס מנקבת אותו וודאי פוגעת באטימה.
לאחר שיחה עם מוקד שירות הלקוחות של ריקושט נאמר לי "למה אתה כועס? יש אחריות על הנעלים, אם התיקון פגע באטימה ומים נכנסים פשוט תחזיר את הנעלים ליבואן והוא יתקן אותן שוב אם צריך"
נראה לי מגוחך שלקוח קונה מוצר שעלותו 850 ש"ח ואחרי חודש צריך להתחיל להתעסק עם פגמים במוצר.

אני עוסק למחייתי בסדנאות שטח ובטיולי אקסטרים וחייב לסמוך על הציוד שלי במאה אחוז. לכן אני גם משקיע כסף רב בציוד איכותי. זה הזוג השני שאני קונה מהסניף והזוג הקודם שלי הוא מאותו סוג ואותו דגם... כבר שנתיים וחצי אני נועל אותו והוא עדין במצב טוב.

בקשות שלי לקבל את כספי חזרה/זיכוי לא נענו

לא ייתכן שבכל פנייה שלי לחנות יגלגלו את זה על היבואן כי "הוא זה שמחליט ולהם אין מה לעשות". אני קניתי מהחנות ויחסיהם או בעיות שלהם עם היבואן אינם מענייני.
בזבוז זמן/עלבון/עוגמת נפש סוג הנזק :
השיבו לי את כספי או תנו לי זיכוי לקניית נעליים אחרות שאינן פגומות פתרון נדרש :

ריקושט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה