פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר סלולארי לא תקין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת פתח תקווה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 30.01.13 רכשתי מכשיר סלולארי מבאג (אקסטרימר מובייל כך נקרא המכשיר)
חודש וחצי אחרי השימוש המכשיר החל לעשות בעיות:מסכים שחורים,קושי בשמיעה במכשיר עצמו,ניתוקים,מכשיר ניתקע באמצע,אינו מגיב,צורך באיפוס בלתי פוסק בכל רגע.
ביקשתי החזר כספי אך עברו 14 ימי עסקים לא היה לא האפשרות מבחינת החנות לקבל החזר.
המכשיר נכנס במהלך התקופה עד לתאריך אוקטובר 2013 4 פעמים.
כל פעם שחזר מתיקון היה חוזר לאותה התקלה אחרי יומיים.
בפעם האחרונה שהמכשיר נילקח לתיקון נימסר לי כי 2 המקומות של הכרטיסי סים שבורים.(קראו לזה פגיעה פיזית וטענו כי המכשיר נימסר שבור.)
אני טענתי כי אין בכוונתי לעשות משהו כזה למכשיר מאחר ואני הייתי צריכה אותו עד לקבלת מכשיר פלאפון חדש שרכשתי (נירכש פלאפון אחר כי לא יכולתי לתפקד עם מכשיר שלא היה מגיב וניתקע כל הזמן)
הם נכון לעכשיו מבקשים 450 ש"ח על נזק שלא אני ביצעתי מאחר והפלאפון שנירכש מהם ישב במגירה ללא כל שימוש.
הדבר היחידי שנעשה בו היא הוצאת הסים שהם (באג) שמו לי בתיקון שלפני האחרון.(מאחר והייתי צריכה אותו למכשיר החדש שרכשתי)
אנא עיזרו לי בפנייה זו.
עלות המכשיר היה סכום לא קטן (1000 ש"ח) אודה לכם על כל עזרה שהיא.
**המכשיר נימצא במסגרת האחריות (עד לתאריך 30.01.14)
כספי סוג הנזק :
החזר כספי הוגן או מוצר אחר שאבחר לקנות בגובה סכום הקנייה שלי. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
שלום רב,
במוצר קיים נזק בלוח המכשיר מגע סים שבור שאינו מכוסה במסגרת האחריות.
***אשלח תמונה ודוח מעבדה בנפרד***
תגובה:
לא ניתן לתקן את המוצר ללא תשלום בעבור התיקון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה