|
|
|
|
|
|
לא מכבדים את הפתק החלפה! |
נושא התלונה: |
מאזו אדוארד |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי מתנה גאדג'ט שנקנה בחונות BUG. היה מצורף גם פטק החלפה. הלכתי היום להחליף את הגאדג'ט למשהוא אחר בסניף חדרה. אבל שסירבו לעשות החלפה. המוכרת בשם ויקוריה הסבירה שיש הנחיה מהנהלת הרשת לא להחליף מוצרים שנקנו מהייטק זון. לא ברור לי איך ולמה הוא החליטה על הייטק זון? ועוד לא ברור למה אתם לא מכבדים את פתקי החלפה שכתוב שם לא הייטק זון אלה באג!
פניתי לבאג דרך פייסבוק. התקשרה אלי נציגה שלכם שעוד פעם התחילה עם סיפורים על הייטק זון. היא אפילו לא הסתכלה על הפתק ההחלפה שכטוב שם הכל - באג חיפה, שמ המוצר...
אז יש לי מתנה, יש לי פתק החלפה, אבל אני לא יכול לעשות עם זה כלום! בגלל שבאג מחשבים ממציא כל מני תירוצים!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|