פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים להחליף דיסק שנרכש בטעות למחשב במקום לXBOX נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סינמה סיטי ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו בסניף באג בסינמה סיטי דיסק עם משחק אשר מיועד למחשב במקום לXBOX.
בני בן ה-7 רכש את הדיסק יחד איתנו בכסף שקיבל כמתנה לחג.
הגענו הביתה ובני פתח את הניילון של הדיסק. באותו הרגע גילינו שהדיסק מיועד למחשב ולא לאקס בוקס והדיסק פשוט הוצב בעמדה לא נכונה לכן קנינו אותו.
בעלי חזר לחנות ולמרות כל ההסברים שלו והבקשות שלו והבכי של הילד המוכרים לא הסכימו להחליף לו מכיון שהניילון של הדיסק נפתח.
הסברנו שאין לנו מחשב ולא נגענו בדיסק אך קיבלנו רק יחס מזעזע מצד המוכרים.
הפנו אותנו לשרות לקוחות וגם מול השרות אני כבר יומיים בטלפונים ולא ממש הצלחתי לקבל שרות.
מבקשת שיחליפו לי דיסק או שיחזירו לי את הכסף ולא ינסו לעשות את הקופה שלהם על הגב של ילד בן 7.
עגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כסף או החלקת דיסק לדיסק לXBOX פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה