מוצר פגום |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי בתאריך 3.12.16 אוזניות ביטס מדגם סולו. האוזניות נקנו כמתנה, בנוסף רכשתי את המוצר בסניף מס 27 שקניון ברחובות בפתיחת האריזה ראיתי מיד כי המוצר פגום.
ביום א 4.12 ניגשתי לסניף באג בבאר שבע הם הסירו אחריות ושלחו אותי לסניף של i digital, בסניף שלהם שלחו אותי בחזרה לסניף באג ברחובות ומסניף רחובות לשירות לקוחות שיש לציין שלחו אותי שוב אל חברת i digital. כרגע עם מוצר פגום, שעובד הסניף ברחובות אישר כי אכן המוצר פגום ולמרות מסרבים לזכות אותי או לשלוח מוצר חדש במקומו.
אודה לטיפולכם,
בברכה,
ליהיא דקל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|