|
|
|
|
|
|
זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון הזהב ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 09.09.2006 רכשתי זכרון נייד של sandisk u3 1g לבני לבית הספר בסך של 159 ש"ח . בשימוש הראשון בו בעת מחיקת קובץ שהועבר על ידו שבק המכשיר את חייו.
בתאריך ה26.09.2006 פניתי לחנות על מנת להחליפו. בחנות לאחר שלא הצליחו לתקנו טענו שהם לא מחליפים אלא שולחים למעבדה לבדיקה. שתמשך עד שבועיים.
לא עזר לי שאמרתי שבני צריך זאת לביה"ס והייתי מוכן להשאיר כסף לערבון למקרה שיאמרו שזו חבלה במכשיר כמו כן בשירות לקוחות בטלפון 04-8560005 לא רק שלא ניסו לעזור לי אלא שלא היו מוכנים להעביר אותי למנהל מהסיבה שזה שענה יודע שהמנהל לא יעזור לי ( אז מדוע הוא לא המנהל ? )
לטעמי מכשיר שמתקלקל תוך שבועיים צריך להחליפו, קניתי בחנות ולא באינטרנט שזה יותר זול וחבל, כי אני חושב שאפילו באינטרנט ההתיחסות הייתה יותר טובה.
דבר נוסף אני לא מבין למה אני צריך לחכות שבויים?
בתודה הלוי דוד 0505217395
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפה או החזרת כסף מיידית. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|