שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב- 6.9 רכשתי מכשיר iriver שמחירו 400ש"ח, בפעם השניה שהפעלתי אותו, לא ניתן היה להדליק, מיד אחרי הדלקה היה נכבה כאילו אין סוללה, גם לאחר הטענה.
ניגשתי לחנות ב- 11.9 , וביקשתי להחזיר את המוצר ולהחליפו במשהו אחר , החנות סירבה בתוקף וביצעה reset למכשיר בטענה שזו בעייה מוכרת ו- reset פותר את הבעייה, אכן כרגע הבעייה נפתרה אבל אני לא נעוניינת במכשיר כזה שכבר אחרי יומיים יש לו בעיות. תמיד ידעתי שיש לבאג בעיית שירות ולכן אני נמנעת מלקנות שם, קיבלתי את המכשיר מתנה ולכן לא הייתה לי שליטה על איפה הוא נקנה, אני לא מבקשת את הכסף , אני בסה"כ רוצה לקנות משהו אחר במקום, זו דרישה בסיסית. בכל מקרה, אני ברשת הזאת לא קונה יותר כלום!
|
זיכוי /החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|