שירות לקוח לקוי+ מכירת מוצרים פגומים |
נושא התלונה: |
יום שני 24 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
כתובת: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מוצר מחנות בגרנד קניון כרטיס SD 4גיגה ,אשר נאמר לי שתומך במכשיר שברשותי. לאחר הבדיקה נוכחתי לדעת שכרטיס לא עובד במכשיר שברשותי.
בחנות הציעו לי להחליף למוצר אחר. החזרתי את הכרטיס 4 גיגה ולקחתי כרטיס SD WI-FI ( בתוספת של עוד 200ש"ח)אשר תומך במכשיר שלי .לאחר ניסיון התקנה של הכרטיס נוכחתי לדעת שכרטיס לא עובד,החזרתי אתהמוצר לחנות בדרישה החזר כספי מלא. נאמר לי שלפי מדיניות החנות אני יכול לקבל רק זיכוי.
בגלל שאני יותר לא יכול לסמוך על :החברת BUG ,על השירות שהם מספקים ללקוח, ואל סוג המוצר שהחברה מספקת ,אני מעוניין לא להיות לקוח שלהחברה יותר ולא לקנות שום מוצר אחר מן החברה, ואל כן אני רוצה החזר כספי מלא!!!
|
עלבון נפשי |
סוג הנזק : |
החזר כספי ( ולא זיכוי לפי מדיניות החברה) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|