פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
gps mmio moove 500 נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דיוטי פרי נתבג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל רכשתי בחנות באג בדיוטי פרי מכשיר gps mio noove 500 לשמוש לנסיעתי לגרמניה ואסטריה.
בזמן השמוש קבלתי נתונים שגויים גם בגרמניה וגם באוסטריה.בליית בררה המשכתי דרכי באמצעות מפות.
פניתי לחנות באג בסניף נתניה (במרכז גנדן) הסברתי את הבעיה אך לא יכלו לעזור וטענו שיתכן ולא הפעלתי את המכשיר בצורה נכונה.לטענתי שהסוללה מחזיקה מעמד לא יותר מ 30 40 דקות ללא חיבור לחיבור טעינה למרות שבחנות באג בדיוטי פרי הבטיחו שהסוללה תחזיק כ-4 שעות נאמר לי שהם לא יודעים מה שהם מדברים.
נסעתי שוב לנסיעה ארוכה לארה"ב ושוב בשימוש במכשיר ה gps קיבלתי נתונים שגויים וגם הפעם עברתי לשימוש במפות ולא במכשיר הניווט המשוכלל.
בחזרתי לארץ פניתי שוב לחברת באג אשר הפנו אתי לחברת רונלייט(ronlight )
ושם לאחר שיחה עם מספר עובדים בשרות לקוחת אשר לא נתנו לי כל פתרון פניתי להנהלת רונלייט ושם דיברתי עם גב יוליה אשר אמרה לי בצורה ברורה ביותר שהמערכת שרכשתי ב -2009 בעצם מעודכנת לשנת 2007 ואם יש לי תלונה שאפנה לחברה ממנה קניתי את המכשיר.
וכך הלוך וחזור מבאג לרונלייט אין פתרון ואין לקיחת אחריות כי אם התחמקות בילתי פוסקת.
ברצוני לציין ששתי החברות נמנעות מלהחזיר תשובות בכתב במייל חוץ מפעם אחת .למרות כל בקשותי לקבל תשובה בכתב נאמר לי ע"י כל האנשים אתם דיברתי משתי החברות שזו מדיניות החברה כך שאין אפילו תשובה אחת בכתב מכל אותן תשובות אותן אוכל להציג לפניכם.
לסיכום ביקשתי מנציגי באג לקבל את כספי בחזרה אך ללא הואיל.
אני פונה אליכם בבקשת עזרה לא רק בגלל הנזק הכספי וביזבוז הזמן הרב כי אם גם בגלל היחס המחפיר אשר הם מגלים כלפי הלקוחות שלהם.
ברצוני לציין שחברת באג מפרסמת בכתובים-
רשת באג רואה את נושא השרות כדבר הראשון במעלה.
אנא עזרתכם.
כספי סוג הנזק :
התנצלות על היחס המחפיר והחזר כספי. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה