פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיסק קשיח חיצוני פגום וחוסר מתן אפשרות לשיחזור המידע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/02/2008 רכשתי דיסק קשיח חיצוני (WD ELEMENTS 400Gb)
בסניף של חברת "באג מחשבים" בירושלים בסכום של 550 ש"ח.
חשוב לציין שרכשתי את המוצר משום שחששתי שהדיסק הקשיח הישן שלי יקרוס ואיתו המידע שעליו , ולכן העדפתי להעביר את המידע החשוב למכשיר חדש ,
המכשיר הומלץ על ידי מוכרי הסניף ב"באג מחשבים" כמכשיר הטוב והאמין ביותר,
סמכתי על המלצתם שהמכשיר אמין מאד לשמור לי על המידע וקניתי את המכשיר.
לאחר שהעברתי את המידע מהמחשב למכשיר ואחר שנה וחצי בערך של שימוש
רגיל לחלוטין במכשיר - המכשיר "האמין ביותר" הפסיק לעבוד (הדיסק הקשיח הישן שלי עדיין עובד למרבה האירוניה).
פניתי לסניף בירושלים והמכשיר נשלח למעבדה , תשובת המעבדה הייתה שהפלטה העליונה נשרפה (המעגל החשמלי כנראה) והם לא מספיק מומחים
לשחזר את המידע ובאופן אישי אמר לי טכנאי המעבדה שאם אפנה לחברה מתמחה ב- 99% יוכלו לשחזר המידע.
פניתי לשירות הלקוחות ואמרו לי שאין אחריות על המידע, למרות שכל אחד יודע
שאף אחד לא קונה דיסק קשיח רק לשנה וחצי ועוד במחיר של 550 ש"ח ואף אחד לא מצפה שהדיסק שהוא קונה יפסיק לעבוד אחר שנה וחצי בלבד (חוסר אמינות) .
המכשיר כנראה היה פגום מעיקרו כיון שאני זוכר שהרבה פעמים היה מגיע לרתיחה ממש ולא עלה לי בראש באותו זמן שזהו פגם.
כיון שהאחריות עדיין בתוקף (שנתיים) באג הסכימו להחליף אותו במכשיר חדש
(מסוג אחר כי את אותו מכשיר בדיוק כנראה כבר לא מוכרים מה שמעיד אולי שבסוג הזה היה פגם כלשהו ביצור).
על כל פנים פיתרון זה לא היה מספיק טוב בשבילי כיון שאז אאבד את המידע שלי לצמיתות ולכן לא הסכמתי להחלפה.
אחר שהתייאשתי מכך שבאג הלא מקצועיים ישחזרו לי את המידע החלטתי לפנות למומחים בשיחזור מידע , אך להפתעתי גיליתי שאם אנסה לשחזר את המידע (על חשבוני) אאבד גם את האחריות על המכשיר ולא אוכל לקבל מכשיר חדש לאחר מכן, אפילו לאחר שהם מודים שבשל האחריות מגיע לי מכשיר חדש,
במילים פשוטות מוצר פגום ולא אמין של "באג מחשבים" גרם לי לאיבוד מידע
ולא מספיק שהם לא מפצים אותי על חוסר אמינותם ,הם גם לא משחזרים ומשלמים על איבוד המידע שנגרם בגלל המוצר הפגום שמכרו לי , ויותר מכך אם ארצה לשחזר את המידע על חשבוני אז גם הם לא מוכנים להחליף לי יותר את המוצר (ממש הרצחת וגם ירשת.) .
והכל בטענה שאין אחריות על איבוד המידע - אך השאלה האם הם יכולים להתנער מאחריות שהרי הדבר דומה לאדם שמכרו לו כספת ומשום שהייתה פגומה ניזוק הכסף שבפנים , והמוכר אומר לקונה - אני מוכן להחליף כספת אך אין לי אחריות על הכסף בפנים שהלך לך - ואני שואל וכי בשביל מה קניתי כספת לא בשביל שתשמור לי על הכסף ? ואותו הדבר כאן שאומרים לי אין אחריות על המידע , ואני סמכתי על הדבר שישמור לי על המידע.
בשירות הלקוחות בטלפון נופפו אותי בכך שאין שום אחריות על שום מידע והם גם לא מוכנים להגיע להסדר שלפחות יחליפו לי את המכשיר לאחר שאשחזר את המידע על חשבוני (הם לא מכבדים את הזכות שלי לשחזר את המידע אחר שהוכחתי להם שמגיע לי מכשיר חדש).

ראוי לציין שכל חברה שמכבדת את עצמה הייתה מפצה אותי אפילו אם זה לא כלול באחריות כיון שבסופו של דבר יצאה תקלה מתחת ידם וקיבלתי מכשיר שלא עמד בציפיות בעליל.

באג אפילו לא מוכנים לבוא לקראתי ולהחליף לי את המוצר לאחר שאשחזר את המידע על חשבוני ,ולא נותנים לי שום אפשרות וחלופה לשחזר את המידע במקום מוסמך על ידם כדי שלא אאבד את האחריות.

תשובתם היא ש-או שאקח מכשיר חדש (ואאבד את המידע) או או שאשחזר את המידע במקום אחר ואאבד את האחריות למכשיר.

אני רוצה לפחות שיאפשרו לי לשחזר את המידע במקום אחר ועדיין לקבל מכשיר חדש אחר כך תמורת המקולקל (מה שהם מודים שמגיע לי).
כספי,עוגמת נפש, סוג הנזק :
לפחות שיתנו לי לשחזר את המידע על חשבוני בלי לאבד את האחריות על המכשיר. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה