פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
דיוטי פרי, באג- פניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונה נגד רשת "באג" והספק "רונלייט" בנושא הטעיית צרכנים.
1. רכשנו מסגרת דיגיטאלית 8" מסוג קודאק בדיוטי פרי- באג, נאמר לנו ע"י המוכרים כי תומכת בפורמטים מתקדמים של וידאו, בסופו של דבר התברר כי תומכת רק בפורמט עתיק יחסית MPEG1 ואינה תומכת ב-MPEG 2 ו- MPEG 4
כשביקשנו להחזיר את המוצר הובהר לנו כי לא נוכל לקבל החזר כספי אלא זיכוי לקנייה ברשת (למרות שביקשנו החזר כספי).
2. הוצע לנו ע"י באג לרכוש מסגרת דיגיטאלית 8" אחרת מסוג blueron בתוספת תשלום שלטעתם תתמוך בפורמטים שאנו מבקשים ותהיה ניתנת לתלייה על הקיר כפי שרצינו. מדובר על תמונה שמיובאת ע"י "רונלייט". הופנינו למפרט באינטרנט ולאחר שוידאנו כי אכן תומך במה שרצוי לנו הזמנו את המכשיר ע"י באג (בתוספת תשלום ).
3. כשקבלנו את המכשיר וניסינו להפעילו הוברר לנו כי אינו תומך בקבצי וידאו מהסוגים שרשומים במפרט באינטרנט ואף על הקופסא של המכשיר עצמו בו מצויין במפורש גם שם הדגם. כמו כן, למרות שגם זה מצויין על הקופסא- לא ניתן לתלות את המסגרת על הקיר אלא רק להניחה על השולחן.
4. פנינו לבאג ע"מ להחזיר את המוצר אך הובהר לנו כי לא נוכל לקבל החזר כספי אלא רק זיכוי ברשת. בנוסף הוצע לנו לרכוש מסגרת אחרת של "רונלייט" 10" שלטענתם כן תתמוך ותהיה מיועדת לתליה, זאת אם נוסיף סכום כסף נוסף (תחילה הוצע לנו לרכוש את המסגרת ב-790 ש"ח, ולאחר ש"לחצנו" לקבל הנחה הוצע לנו מחיר של 640 ש"ח (כאשר התשלום הראשוני ששילמנו היה 350 ש"ח בדיוטי פרי, וכשהוחלפה לנו המסגרת נדרשנו להוסיף עוד 50 ש"ח)
5. יש לציין כי באינטרנט ראינו תמונה כפי שמוצע לנו כעת במחיר של פחות מ-500 ש"ח.
6. רשת באג עדיין מתנגדת להחזר כספי.
7. אנו מעוניינים בזיכוי כספי ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו עד כה עקב ההטעיות הבוטות.
7. בידינו המכשיר עם האריזה עליה רשומים הנתונים המטעים.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה