פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיקסר שלא סופק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הוריי רכשו עבורי מיקסר של קיצנאייד בצבע אדום ,וזאת לאחר שנעשתה בדיקה שהמכשיר קיים במלאי.בחנות הובטח להם שהמכשיר יסופק כעבור יומיים. לאחר שבוע יצרתי קשר עם ניופאן שהיתה אחראית לספק את המכשיר, והם אמרו שהוא לא קיים והפנו אותי לבאג וכמו בומראנג הופנתי מאחד לשני. לאחר שבועיים דיברתי עם נציג מבאג שאמר שמבחינתם הם מחוייבים לספק לי את המכשיר כעבור 14 ימי עסקים כפי שנרשם בחוזה וזאת עד לתאריך ה-29/9. לב-31/9 יצרתי קשר שוב עם נציגת שירות שהבטיחה שמנהלת תחזור אליי ואכן חזרה אליי קרן שהסבירה שהמכשיר לא קיים במלאי ושלחה אליי למייל צבעים נוספים שאבחר. משלא מצאו חן בעניי הצבעים שהיו במלאי אמרה לי קרן שהיא תנסה להשיג לי ממקום אחר ותחזור אליי כעבור ארבעה ימים. לאחר שבוע שוב התקשרתי לקרן לאחר שטורטרתי כ"כ הרבה וביקשתי שתבטל את העיסקה ותדאג לפצות אותי על עוגמת הנפש ועל המתנה של חודש ימים שבסופה לא קיבלתי את המכשיר. קרן הבטיחה לבטל את העיסקה ולדאוג לפיצוי הולם. לאחר שובועיים שבהם גם כן ניסיתי ליצור עימה קשר, אך היא לא ענתה עדיין העיסקה לא בוטלה ובנתיים כבר הספיקו לחייב אותי בשני תשלומים וכמובן שפיצוי לא קיבלתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה החזר כספי ופיצויי הולם. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה