|
|
|
|
|
|
החזר התשלום על מוצר לא מתאים |
נושא התלונה: |
דגן לירון |
שם/כינוי: |
יום רביעי 21 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
חוצות כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות באג מחשבים אשר בחוצות כרמיאל ביקשתי לקנות דיו שחור + צבעוני למדפסת שברשותי, אמרתי את דגם המדפסת והמוכר נתן לי את ראשי הדיו המתאימים (כדבריו) למדפסת. שילמתי והלכתי לביתי. בבית יתברר לי שראשי הדיו שנמכרו לי לא מתאימים ויום לאחר מכאן חזרתי לחנות. - יש לציין שלא פתחתי את הקופסא ואפילו את הניילון הנצמד עם הקופסא אלה פשוט ראיתי שהדגם לא מתאים.
הגעתי לחנות והמוכר אמר שאין לא את הדגם שאני צריך והוא יכול לתת לי רק זיכוי ולא יכול להחזיר לי כסף. - כמובן שלא עזרו תחנוני ולבסוף יצאתי עם זיכוי שאין לי מה לעשות איתו, היות ומעולם לא קניתי ולא הקנה בבאג מחשבים. (באופיס דיפוט יש את מה שאני צריך)
|
כספי |
סוג הנזק : |
לא יודע מה לעשות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|