פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר התשלום על מוצר לא מתאים נושא התלונה:
דגן לירון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏21 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות באג מחשבים אשר בחוצות כרמיאל ביקשתי לקנות דיו שחור + צבעוני למדפסת שברשותי, אמרתי את דגם המדפסת והמוכר נתן לי את ראשי הדיו המתאימים (כדבריו) למדפסת. שילמתי והלכתי לביתי. בבית יתברר לי שראשי הדיו שנמכרו לי לא מתאימים ויום לאחר מכאן חזרתי לחנות. - יש לציין שלא פתחתי את הקופסא ואפילו את הניילון הנצמד עם הקופסא אלה פשוט ראיתי שהדגם לא מתאים.
הגעתי לחנות והמוכר אמר שאין לא את הדגם שאני צריך והוא יכול לתת לי רק זיכוי ולא יכול להחזיר לי כסף. - כמובן שלא עזרו תחנוני ולבסוף יצאתי עם זיכוי שאין לי מה לעשות איתו, היות ומעולם לא קניתי ולא הקנה בבאג מחשבים. (באופיס דיפוט יש את מה שאני צריך)
כספי סוג הנזק :
לא יודע מה לעשות פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה