פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות? נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 1.11.09 רכשתי בבאג קריון מחשב נייד של טושיבה.
כ-10 דקות לאחר ההתחברות הראשונית לאינטרנט הוא התנתק, ניסיתי לאתחל את המחשב ולהתחבר מחדש ושוב לאחר זמן קצר ההתחברות נהייתה איטית בצורה בלתי רגילה עד לניתוק.
הגעתי לחנות באג בטענה שיש בעיה עם המחשב ושהוא לא מתחבר לרשת כמו שצריך, הם דחו אותי בטענה שאצלם האינטרנט עובד ושכנראה הבעיה היא בראוטר אצלי בבית. ניסיתי בבית לחבר מחשב נייד נוסף לרשת והוא התחבר בלי בעיה, המחשב שלי לעומת זאת תפקד רק בחדר שבו היה הראוטר וברגע שניסיתי להתחבר בסלון הוא שוב הפסיק לעבוד.
שוב פניתי לבאג עם אותה הבעיה, הפעם הם טענו כי כנראה שאין מספיק זיכרון במחשב (היה בו זיכרון של 2 ג'יגה) ושכדאי שאני ארחיב אותו לעוד 2 ג'יגה. כך הם שלחו אותי הביתה שוב, הפעם עם תוספת של 300 שקל לכיסם, כשהגעתי לביתי גיליתי שההתחברות עדיין לא תקינה!
חזרתי שוב לבאג ודרשתי שיתקנו את הבעיה, במקום שירות לקוחות מה שקיבלתי בחנות הייתה פשוט יריקה בפנים! הם טענו שהמחשב תקין (כי הוא עובד אצלם בחנות) ולא ניסו אפילו להקשיב לטענות שלי. לאחר גלישה של כחצי שעה וחיפוש אחר רשת בקריון, המוכרת הבינה סוף סוף כי אכן יש נטיה להתנתקות והיא אמרה שהיא תדרוש מהסוכן שיחליף את כרטיס הרשת ושאני אוכל לקחת למחרת את הנייד מתוקן. למחרת התקשרתי, קיבלתי את המחשב 6 שעות לאחר השעה שהובטחה לי, חזרתי לביתי ועדיין המחשב לא עבד.
חזרתי לבאג בטענה שהמחשב לא תקין ושאני לא מוכנה לחזור לביתי בלי מחשב חדש, הסבלנות שלי בפעם הזאת פשוט פקעה, המנהל של הסניף, רועי, פשוט חזר על המשפט:"המחשב תקין" והוא הודיע בתוקף שהוא מסרב להחליף לי אותו. הייאוש באותו הרגע היה מדהים, הייתה הרגשה שאין עם מי לדבר. מדוע המנהל של הרשת חושב שאני הלקוחה שקרנית ? מה ההגיון שאני אחזור כל כך הרבה פעמים לחנות כדי לבזבז את הזמן שלי ושלו ? הסברתי לו שאני מבינה שהמחשב עובד בחנות אבל הוא לא עובד בביתי, לא בטכניון ולא בבית של חברים. הוא צחק לי בפרצוף ואמר שאני יכולה לעמוד בחנות כל זמן שאני רוצה ושזה לא יעזור לי. אם זה היחס שהמנהל של הרשת נותן , אז זאת גם פרצופה של הרשת שמיוצגת על ידיו. זאת פשוט בושה וחרפה שהמנהל הביא אותי למצב בו אני מתחננת אליו ומיואשת שהמחשב לא עובד והוא שוב ושוב טוען בפני "אני לא משנה את דעתי המחשב תקין".
הסכמתי להטרטר איתו שוב לקריון לחפש אחר רשתות והפלא ופלא, לא הצלחנו להתחבר לשום רשת. אך גם זה לא עזר למנהל שהמטרה היחידה שלו הייתה להוציא אותי טועה ואותו צודקת כך שיוכל להמשיך לצחוק בפרצופי. גם לאחר שחזרנו לחנות והרחקתי את המחשב מהראוטר הוא לא התחבר כמו שצריך והגלישה הייתה איטית ביותר. שוב למרות הכל הוא טען "אני לא משנה את דעתי".
לבסוף, כמובן בלי שום הצטערות הוא הוסיף שהוא מוכן להתקשר לטושיבה ולהגיד להם שיחליפו לי את המחשב. אמרתי לו שחבל שהוא לא נתן שירות לקוחות כמו שצריך 3 שבועות לפני ושההתנהגות שלו הייתה מבישה. הוא בתגובה אמר לי שאם אני אמשיך לדבר אליו כך אז הוא יכול גם לא לבצע את השיחה לטושיבה. האם זה הגיוני שברשת כמו באג המנהל מרשה לעצמו לאיים על הלקוח ?
המחשב החדש כמובן עובד, אך האם הייתי צריכה לעבור את כל הסבל הזה ?
אני לחנות באג לא אחזור יותר לעולם לאחר הטראומה הזאת. בפעם האחרונה עד שהסכימו להחליף לי את המחשב עברו יותר משעתיים וחצי. השירות לקוחות שלהם פשוט הוציא אותי מדעתי, התייחסו אלי כמו אל סמרטוט והרסו לי את כל חווית הקניה.
אם הייתי יכולה בסוג הנזק לסמן את כל האפשרויות הייתי עושה זאת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה