פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוכנת ניווט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני והחברה שבניהולי היננו לקוחות קבועים של רשת באג בכל הקשור למחשבים וציוד
נלווה.
לפני מספר חודשים, פניתי לסניף שבעת הכוכבים כדי לרכוש מכשיר ניווט לרכב.
שהתאימה sygic drive במסגרת הדגמים השונים, המליץ איש המכירות על רכישת תוכנה מסוג
לטלפון ברשותי.
בשמחה רכשתי את התוכנה והתקנתי אותה. לצערי הרב גיליתי כי שימוש בתוכנה גורם
לקיצור חיי הסוללה כך שהטלפון ניצל את הסוללה עד תומה במהלך הנסיעה הארוכה
הראשונה לאילת. התופעה חזרה על עצמה שוב ושוב בהמשך.
חזרתי לחנות (בתוך 14 יום) על מנת להחליף את התוכנה במכשיר ניווט רגיל,
והופתעתי לגלות שבמקום לפתור את הבעיה נציגי החנות פשוט הפנו אותי לספק (כאילו
של הטלפון צורך GPS שממנו רכשתי את התוכנה). הטכנאי של הספק אישר שאכן שימוש ב
אנרגיה רבה מאד מהטלפון. למרות זאת, נציג החנות מסר לי יבשות שבגלל שמדובר בתוכנה
ולא חומרה – אין כל דרך להחליפה. זאת למרות שבפגם התפעולי היה חובה על נציג באג
ליידע אותי. פניתי שוב לשירות הטלפוני ולאחר שיחות רבות, הם חזרו על אותה תשובה.
לא ברור לי מדוע אין כל אחריות שלכם להמלצות של אנשי המכירות שלכם. אני כלקוח
מצפה שתיידעו אותי בחסרונות של מכשיר שאני רוכש, בטח כשחסרון זה הוא מהותי כל כך.
אני פונה אליכם, במטרה לקבל מענה שיפתור את בעיתי. הרי מלכתחילה פניתי אליכם
כמקצוענים כדי לרכוש מכשיר ניווט. בלי כוונה, ככל הנראה, הוטעיתי ולכן רכשתי פתרון עם
"נכות" מובנית שאינו עונה על דרישותיי ולכן אינו שימושי עבורי (כי הוא פשוט מחסל את הסוללה). אגב בדרך לאילת נשארתי ללא טלפון וללא מכשיר ניווט !!!
כולי תקווה שרשת מקצועית ומכובדת כמו באג שמעונינת לשמר לקוחות כמוני שרוכשי
באלפי שקלים באופן קבוע מבאג, תמצא דרך להחליף את התוכנה במכשיר ניווט אחר שיתאים
לדרישותיי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או קבלת תוכנת ניווט אחרת באותו המחיר פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה