פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב פחות מחצי שנה חזר מקולקל מתיקון ואף שבור פיזית נושא התלונה:
מדינסקי אריה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
לפני פחות מחצי שנה רכשתי מחשב נייד טושיבה מחנות באג בסטאר סנטר אשדוד .
לא עברה חצי שנה וארעה תקלה במחשב : חריץ SD לא קורא כרטיסי זכרון .
המחשב נלקח לבאג , נבדק על ידי נציג של באג והוסכם שישנה תקלה במחשב וצריכים לשלוח אותו לתיקון ל"מפעיל" שמטפלת בכל התקלות של טושיבה .
לאחר 15 יום שהמחשב היה בתיקון וכאשר אף אחד לא חזר אלי אני ביוזמתי הרמתי טלפון לחברת מפעיל בכדי לברר את העיניין . מפעיל טענו שהם קיבלו את המחשב רק לפני שבוע והם אינם רואים תקלה . הוסבר לטכנאי בשם דודי שהמחשב נבדק על ידי נציג מוסמך מטעם באג וגם הוא אמר שיש תקלה ולכן המחשב נשלח לתיקון . הטכנאי לא היה מוכן לשמוע וטען בשלו . לאחר יומיים קיבלתי טלפון מבאג שהמחשב חזר מתיקון , לא התווכחתי הלכתי לקבל את המחשב אך להפתעתי גיליתי שהמחשב לא רק שלא תוקן אלא חזר מטונף ושבור בפלסטיק .
יש לציין שגם ככה המחשב לא היה אצלי 15 יום ונגרם לי עוול בעקבות זה אלא גם לא תוקן וחזר שבור .
כיום עברו כבר מעל 22 יום מאז המקרה ולמרות שאני דיברתי עם מנהל החנות אבי באשדוד ועם מנהל שירות לקוחות של באג יניב קורן עדיין לא קיבלתי פתרון והם פשוט מושכים את המקרה ומבזבזים זמן .
ברצוני לציין שקניתי את המחשב בחנות באג בגלל שחשבתי שזוהי חברה גדולה שמכבדת את עצמה והבמקרה הצורך תטפל בלקוחותיה על הצד הטוב ביותר אך לדאבוני טעיתי .
ברצוני לציין שזוהי הפעם הראשונה שאני קונה מוצר בחנות באג ואחרי מקרה זה זו תיהיה גם הפעם האחרונה וכן אמליץ לכל חברי ובכל מקום שיוכלו לפרסם מקרה זה לא להתקרב לחנות הזו .
זיכוי הלקוח על המחשב ולקיחת מחשב חדש מחברה אחרת . פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה