פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות החזרת מוצר נושא התלונה:
קליין משה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תזהרו ממדיניות החזרת ציוד
רכשתי מחשב נייד בבאג בהרצליה קניון שבעת הכוכבים
המוכר הציע לי לעזור להפעיל את המחשב ואת תוכנת ההפעלה
הוא לא אמר לי שבפעולת ה"עזרה" שלו אני מאבד את זכותי להחזיר תוך 14 יום את המחשב כפי שהחוק קבע
זאת התנהגות לא סבירה של החברה על מנת לעקוף את החוק
תזהרו ואל תבקשו עזרה בחנות להפעל המחשב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
יניב קורן - מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
בכל נקודות המכירה ברשת מוצגת מדיניות החזרת מוצרים שלא עקב פגם, מדיניות העומדת בכל דרישות החוק להגנת הצרכן.
לפי מדיניות זו ניתן להחזיר מוצר באריזתו המקורית והשלמה מבלי שנעשה בו שימוש בטווח 14 יום מיום הרכישה.
המחשב נפתח, אוקטב לבקשת הלקוח בשפה האנגלית, נעשה בו שימוש ע"י הלקוח ולכן אינו עומד בתנאי מדיניות החזרת מוצרים ברשת.

בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
תגובה:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
בכל נקודות המכירה ברשת מוצגת מדיניות החזרת מוצרים שלא עקב פגם, מדיניות העומדת בכל דרישות החוק להגנת הצרכן.
לפי מדיניות זו ניתן להחזיר מוצר באריזתו המקורית והשלמה מבלי שנעשה בו שימוש בטווח 14 יום מיום הרכישה.
המחשב נפתח, אוקטב לבקשת הלקוח בשפה האנגלית, נעשה בו שימוש ע"י הלקוח ולכן אינו עומד בתנאי מדיניות החזרת מוצרים ברשת.

בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה