פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לוקה בחסר< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שבעת הכוכבים הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
• בתאריך 5/7 בערב יום שני- הזמנתי מאתר 'הייטקזון' קונסולת אקס בוקס 360 קינקט 4 ג'יגה במבצע של רשת חנויות באג, לסניף בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
• בבוקר ה- 6/7, בשעה 10:05- התקשר אלי בחור – אלון, שעובד בבאג בשבעת הכוכבים ואמר שאני יכולה לבוא לקחת את הקונסולה, ושהיא נשמרת לי בחנות למשך שבעה ימים.
• בתאריך 12/7 בשעה 12:54- יום לפני תום השבוע, התקשרתי לבאג בקניון שבעת הכוכבים לוודא שאכן יש את הקונסולה במלאי ואמרתי שאגיע מאוחר יותר לקחת אותה.
• באותו היום קצת לפני 18:00- הגעתי לבאג בקניון שבעת הכוכבים על מנת לשלם ולקחת את הקונסולה.
לאחר חיפוש זריז במחסן המוכר אלון אמר לי שיש להם רק את הקונסולה של ה 4 ג'יגה בנפרד מהקינקט, ושהוא מצטער אבל אני יכולה לנסוע לסניף אחר של באג.
בנתיים מוכר אחר שיש ליד אמר לאלון שיתקשר למנהל ויבקש אישור לתת לי את הקונסולה של ה 4 ג'יגה והקינקט שלא באריזה אחת, כיוון שבעבר כבר נתנו אישור לכך.
לאחר שהצליח לתפוס את המנהל, הוא לא קיבל את האישור. הסברתי שאני ממהרת ולכן גם הקפדתי להתקשר באותו היום לוודא, שינסה לדבר שוב עם המנהל ושיקבל אישור חריג למכור לי את שני החלקים בנפרד במחיר שהזמנתי באיטרנט, ואם לאחר אישרו כפי שהקולגה של אלון אמר אז אינני רואה סיבה מדוע לי לא.
• ב- 18:40 לאחר שלא קיבלתי מענה לבעיה, אדי, עובד אחר בחנות ניגש להתנצל על הבלאגן ושוב הסביר שאני יכולה לאסוף מסניף אחר את הקונסולה. ושהוא ייתן לי פיצוי הולם על הטרטור, הנחה, לדבריו, שלא כל קונה בחנות יקבל, על איזה מוצר שארצה.
ביקשתי את ההנחה בכתב, כיוון שלא התכוונתי לרכוש עכשיו דבר מה כשאני ממהרת להגיע עוד לסניף אחר, אדי היה נראה מהסס ולכן הצבעתי על משחק שהיה בעלון וביקשתי אותו. המשחק היה בהנחה 219 ש"ח במקום 299. אך תגובתו הייתה שאין באפשרותו לתת לך הנחה גדולה יותר מזו שמוצעת בעלון. כאשר המשפט הקודם שלו היה שאקבל הנחה שלא כל אחד בחנות יכול לקבל...
ויתרתי, יצאתי מהחנות ללא הקונסולה, ללא משחק בהנחה וללא מכתב המאשר שמגיעה לי הנחה ונסעתי לסניף בגלילות.
התאכזתי מאיכות השירות בבאג שתמיד החשבתי לגבוהה,
התאכזבתי מהפתרון שהציעו לי, כי בעיני לשלוח לקוח לסניף אחר, זה לא פתרון הולם להטעיית הלקוח,
התאכזבתי מההבטחה ללא הבסיס לפיצוי, בעיני כאשר מבטיחים הנחה אשר לא כל לקוח בחנות מקבל, באמת מתכוונים לממש אותה.

אבקש לקבל פיצוי הולם, "כזה שלא כל קונה בחנות מקבל" כפי שאדי אמר.
מחכה לטיפול מהיר ומקווה שלא אטורטר שוב,
פיצוי הולם, "כזה שלא כל קונה בחנות מקבל" פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה