|
|
|
|
|
|
נתב''ג |
נושא התלונה: |
יום שני 25 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נתב''ג |
כתובת: |
קריון - קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.07.11 רכשתי נגן מדיה XSTREAMER בדוטי פרי של נתב''ג. בתאריך 1.08.11 פתחתי אותו וגיליתי סימני אבק אל המאוורר ואל חלק עליון של המכשיר- דבר שמצביע לזה שהמכשיר לא כל כך חדש (מאוורר צובר אבק בעת הפעילות). פניתי לשרות - קבלתי תשובה שהרשת מוכרת רק מוצרים חדשים אבל הופנו אותי לאמת את הדבר לסניף הקרוב של באג והנציג של הסניף ראה את הדבר ואחרי בירורים בטלפון הציע לי למסור את המכשיר למעבדה.סירבתי לבצע את זה ופניתי רשמית למנכ''ל הרשת. אחרי פנייתי שוב פעם קבלתי הצעה משרות למסור את המכשיר למעבדת שרות. ונשאלת השאלה האם צריכים להיות בעלי הסמכה טכנית בשביל לראות את האבק בחלקי המכשיר שהיה סגור באריזה הרמטית?
לא ניתן להחזיר את המוצר כפי שהסבירו לי בשרות כי נעשה בו שימוש.
שימוש יחידי שבצעתי בו עד עכשיו - הוצאתי מהאריזה והחזרתי בחזרה.
כבוד לרשת הגדולה שלכל לקוח מבטיחה להנות מהמוצר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר לחדש,החזרת מוצר או זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|