פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אנטנה וHARDISK לXTRIMER נושא התלונה:
כהן יעקב שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון לב חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לסד פנסוניק מוואלה שאופ וכתמורה קבלתי XTRIMER במחיר מוזל דרך חברת BUG ב 200 שח במקום 680 הלכתי לממש את הקניה ןנאמר לי שאני זקוק גם לאנטנה שרכשתי אותהכשפתחתי את הקופסה של האנטנה גיליתי שחוץ מהאנטנה ודיסק התקנה חסר ה HARDISK למרות שיש מיגרעת מיועדת לכך כמובן שפניתי לחנות שהדכנו אותי שהמוצר מגיע כך מהיבואן ואם ברצוני לרכוש HARDISK עלי להוסיף בין 300 ל 600 שח ומסר לי טל של שרות לקוחות שמאוד הופתע שאמרתי לן שיש לי את דיסק ההתקנה
חברת BUGS מוציאה את הHARDISK מהאריזה מוכרת אותו במחיר הנל ועוטפת את האריזה מחדש זה משתלם עבור 300 600 שח לא?????
כספי עלבון סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
יניב קורן, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
המוצר מיוצר ומסופק ע"י היצרן ללא הארד דיסק פנימי.
לא מבוצעת כל התערבות של באג בתצורת ותכולת האריזה.
ניתן לרכוש את דיסק בנפרד.
בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
תגובה:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
המוצר מיוצר ומסופק ע"י היצרן ללא הארד דיסק פנימי.
לא מבוצעת כל התערבות של באג בתצורת ותכולת האריזה.
ניתן לרכוש את דיסק בנפרד.
בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה