פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בתיקון מחשב נייד נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה כתובת:
קניון השרון נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 15/9/10 רכשתי מחשב נייד מסוגacer מסניף באג בקניון השרון.
במהלך השימוש במחשב נוכחתי לגלות כי המחשב עמוס בתקלות לעייפה, וכן המחשב עצמו החל פשוט להתפרק על חלקיו כגון רמקולים לא עובדים, מקשים מתפרקים ועוד..
בתאריך ה 27/6/11 ניגשתי עם המחשב לחנות הנ"לע"מ לתקנו מתוקף האחריות.
כשניגשתי למוכר נאמר לי כי אין החברה מתקנת במקום ועליי לנסוע לסניף הרצליהועלות משלוח המכשירתהיה עליי, לא הסכמתי בטענה כי רכשתי את המוצר פה והאחריות עדיין תקפה. לאחר ויכוחים השארתי את המוצר בחנות בקניון השרון ונאמר לי כי התיקון יימשך כחודשיים.
לאחר כחודש וחצי התקשרתי לחנות לשאול בדבר התיקון ונאמר לי כי החברה הפסיקה לעבוד עם סוכנות הביטוח הקודמת שנתנה אחריות על המכשיר וכעת אין מי שישלם על התיקון ולבינתיים המחשב שוכב שם ללא שימוש וללא שנעשה שום דבר בעניינו, מיותר לציין כי לקוח של חברה כה מכובדת בתחומה אינו צריך להיות מעורב בנושאים אלו ולהישאר ללא מחשב שמשמש אותי לעבודתי ואת ילדיי.
נכון להיום טרם תוקן המחשב ועברו יותר מחודשיים.
חבל שאני צריך להיגרר הלוך ושוב ולהיסחב כל כך המון זמן ע"מ לבצע תיקון כה פשוט,
לבינתיים מחשב חלופי והתחייבות לקבל את מחשבי תוך שבוע ובמידה ולא מחשב חדש ופיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן כראות עיניכם. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
יניב קורן - מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
לצורך בירור הנושא אבקש לקבל מס' חשבונית רכישה ותעודת משלוח שבה הופקד לשירות.

בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
תגובה:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
לצורך בירור הנושא אבקש לקבל מס' חשבונית רכישה ותעודת משלוח שבה הופקד לשירות.

בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה