פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נגן מוסיקה חדש שלא עובד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי נגן מוסיקה מתוצרת סנדיסק בחנות באג מחשבים בגן שמואל בתאריך ,
9.8.11 במחיר של 200 שקל. מספר חשבונית 513017094
יומיים אחר כך חזרתי לחנות מכיון שהנגן לא עבד, וביקשתי להחזירו. בחנות טענו כי לא ניתן להחזיר משום שהאריזה נפתחה, ונעשה בו שימוש. בכל אופן, בחנות הצליחו להפעיל את הנגן ואני לקחתי אותו. כעבור יומיים שוב הנגן הפסיק לעבוד. חזרתי לחנות והפעם מסרו אותו למעבדה. לאחר 5 ימים החזירו לי את הנגן.הנגן עבד בחנות, אך כשחזרתי הביתה שוב הפסיק לעבוד. פניתי לשירות לקוחות של באג מחשבים. הם טענו ששוב עלי למסור את הנגן למעבדה. הפעם סירבתי לנסוע שוב לחנות למסור נגן חדש לתיקון הסברתי לנציג את עמדתי אך ללא הועיל. הם מסרבים להחליף את הנגן הפגום.
הנגן ברשותי שבועיים ובמשך כל הזמן לא הצלחתי להשתמש בו.
אבקש את עזרתכם . תודה, תמר עדן
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
יניב קורן מנהל שירות ל שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
לצורך בירור הנושא אבקש לקבל מס' תעודת משלוח שבה המוצר הופקד לשירות.

בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
תגובה:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
לצורך בירור הנושא אבקש לקבל מס' תעודת משלוח שבה המוצר הופקד לשירות.

בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה