פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות במוצר X-BOX נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
באג קניון נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר מסוג X-BOX מחברת באג בסניף קניון נהריה לפני כ-3 חודשים. המוצר נמצא באחריות החברה בכל תקלה. לפני כשבועיים המכשיר לא עבד והעברתי אותו לסניף על מנת שיתקנו את המוצר. נציג מהסניף בדק את המוצר לפני העברתו לתיקון. היום נמסר לי משירות לקוחות של באג כי המכשיר סדוק וכי הם לא מתקנים תקלות של שבר וכי עלי לשלם סכום נכבד של 750 ש"ח!! עלי לציין כי המכשיר לא נשבר בביתי ולא ידוע לי על שום סדק במכשיר וכנראה הנזק (השבר) נגרם בעת שליחת המכשיר לשירות תיקונים. החברה לצערי איננה מוכנה לטפל בנזק, אלא אם אאשר את התשלום היקר. עלי לציין בנוסף כי עלות המכשיר מאוד יקר (2,100 ש"ח) ותמוה בעיני שלמוצר יקר ערך לא ניתן שירות ומענה מיטבי. בשירות הלקוחות ניתן לי יחס מזלזל וקר, ללא הבנת צד הלקוח כלל. החברה גרמה לנזק והם לא מוכנים להודות בטעותם ולתקן את הנזק שהם גרמו.
נזק למוצר שרכשתי עבור בני היקר סוג הנזק :
תיקון המכשיר ללא עלות. המכשיר נמצא באחריות פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
יניב קורן - מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
לצורך בירור הנושא אבקש לקבל מס' תעודת משלוח שבה המוצר הופקד לשירות.

בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
תגובה:
שלום רב,
תודה רבה על פנייתכם.
לצורך בירור הנושא אבקש לקבל מס' תעודת משלוח שבה המוצר הופקד לשירות.

בכבוד רב,

יניב קורן
מנהל שירות לקוחות
באג
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה