תיקון מכשיר באחריות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
קרית ביאליק |
כתובת: |
קריון קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כבל חיבור מנגן לרמקול נייד שנרכשו כולם בחנות לא עבד כראוי , פניתי לסניף שבו רכשתי את המכשירים, בדקו את התקלה וטענו שהכבל אינו מקורי, מסרתי להם כי זהו הכבל שקיבלתי בחנות ולא משהו אחר, הוחלט לשלוח את הרמקול לבדיקה במעבדה.
בתאריך 25/10/11 הודיעו לי מהמעבדה כי טכנאי קבע כי ישנה חבלה ברמקול וכי אני צריך לשלם 150 ש"ח לתיקון, שאלתי ע"ס מה קבע הטכנאי את אבחנתו שקוממה אותי,ונאמר כי החלטתו סופית וכי אני רשאי לפנות לשירות הלקוחות של החברה.
פניתי למחרת לשירות דיברתי עם בחור בשם טל שנחרצות קבע זוהי החלטתנו ואין בילתו. כמובן שהדבר קומם והיכעיס מאוד ואני פונה לעזרתכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון התקלה ע|ח החברה במסגרת האחריות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|