פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות הלקוחות המזעזע של באג מחשבים נושא התלונה:
פ לירז שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי אייפד לפני חודשיים ומאז הוא פעמיים בתיקון (שכל תיקון זה 10 ימע"ס) כלומר האייפד נמצא יותר בתיקון מאשר אצלי. האייפד נטען בכיוון ההפוך כלומר במקום לעלות באחוז הבטריה הוא ירד באחוזים בזמן שהמטען מחובר אליו ומראה שיש חיבור תקין. חזרתי אליהם כעבור חודש והם שלחו לתיקון וכמובן שהחזירו לי עם מטען חדש (שלקח להם 10 ימע"ס לא כולל שישי שבת להגיד לי שזה בעיה במטען) וכעבור שבוע שהמטען החדש והטוב היה אצלי שוב האייפד החל להטעין בכיוון ההפוך. כמובן שחזרתי לסניף לשלוח לתיקון (ואף אחד לא אמר לי שיש מעבדה שיכולה לתקן לי אותו באותו היום אם אני פיזית אגיע לשם) וכמובן ששוב המתנתי 10 ימע"ס לחינם כי שוב חזרו אליי עם אותה התשובה שהמטען הוא הבעיה והחליפו לי מטען. אני לא מוכנה לקבל את התשובה הזאת וביקשתי לדבר עם המנהלים שכמובן חוזרים בתקליט שבור ואומרים לי שאין מה לעשות בעניין והם יכולים להציע לי הנחה של 20% על מטען מקורי של אייפד (כי הם הבינו שזה לא הבעיה עם המטען הספציפי אלא הבעיה היא שאייפד מקורי פשוט לא מתחבר עם המטען הרגיל שהם מביאים איתו) אז הם מחליטים שמגיעה לי הנחה. תודה רבה באג. לא מעוניינת בהנחות! אני לא מבקשת מוצר מותרות שאתם יכולים להציע לי עליו הנחה אני מבקשת שהאייפד יעבוד לי כמו שצריך וכנראה שעם המטען שאתם מספקים זה לא קורה!!!! אכזבתם אותי ברמות שאני לא יכולה לתאר בכלל. אתם מסתכנים בעוגמת נפש של לקוח ובאיבוד לקוחות וכל הסובבים אותו ובתלונות שנראות לעין בכל מקום אפשרי רק בגלל שאפילו מטען מקורי של X כסף (בטוח שלא יותר מ-200ש"ח) אתם לא מוכנים לספק לי ללא עלות. תתביישו ותתבזו לכם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
דורשת שתקחו את האייפד שלכם בחזרה או שלפחות תנסו לעזור לי אם מטען מקורי שאולי זה מה שיפתור את הבעיה כי זה לא יכול להימשך ככה שכל שבועיים אני אגיע אליכם לתיקון! אתם לא משלמים לי על הדלק ועל החניה כשאני באה הלוך חזור מהתיקונים הלא יעילים שלכם! פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
אנו נדאג ליצור קשר עם הלקוחה ונספק לה מטען מקורי. תגובה:
ניתן לסגור פנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה