פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעת רצון מיחס מוכרים וממכשיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג פשאן נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
.

Xtreamer Mobile Aiki 5ביום שלישי 27/11/12 באנו אני ובעלי לחנות באג שנמצאת בסניף ביג פשאן בנצרת עלית, במטרה להזמין את המכשיר החדש של

כשסוף סוף ניגשו אלינו קיבלנו יחס מזעזע,כששאלתי את המוכר איך הטלפון החדש ומה הוא יכול לספר לי אליו

הוא התחיל להגיד לי שהוא לא משהו ,ושצריך לחקות להזמנה שלו, ושעכשיו יש לו להציע לי מכשירים דומים למכשיר שאני רוצה,

אני בתמימותי האמנתי למוכר ורכשתי את המכשיר לג' כשבאמצע הקניה שאלתי את המוכר שאני רוצה להוסיף ולקנות כיסוי המוכר ענה לי שכרגע זה אזל במלאי אבל אני יוכן למצוא את זה בלי בעיות .

האמנתי למוכר.

כשבאתי הביתה הסתקלתי במכשיר מאוד התאכזבתי,קיבלתי ההפך ממה שרציתי,היתי מאוד מאוכזבת מהיחס הצוות.

אחרי 3 ימים של חיפושים אחר הכיסוי כדי לשמור על הפלפון, חזרתי לאותו ביג פשאן לסניף ושאלתי האם אני יכולה להזמין פרטני את הכיסוי ,ענו לי בכזה בוז מה פתאום אין אותו בכלל במלאי ולא יהיה.היה בהלם טוטלי או שאתם מלמדים את העובדים שלכם לשקר ולעבוד על האנשים בעיניים או שהעובדים לא למדו לעבוד

עכזבה מאוד עמוקה ועצומה,על היחס ,על המוצר ,שירות .

אני מקווה שתתייחסו לתלונה שלי .מכשיר נוראי ,הסוללה נגמרת תןך שעה,כל האפלקציות צריך להוריד לבד ולשלם בנפרד ,אי אפשר למצוא כיסוי .

כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר /פיצוי אחר פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
ניתן לסגור פניה,
מנהל הסניף שוחח עם הלקוחה וסגר את הנושא מולה
תגובה:
ניתן לסגור פניה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה