פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ישראל גלילי 10 כתובת:
סינמה סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 5.12 רכשתי לבני אוזניות ביטס סולו hd.
כשהגענו הביתה פתחנו את האריזה וראינו כי אוזניה ימין ללא נעילה/פגומה.
בנוסף לכך גילינו כי ברגע שמפעילים לחץ קל על אחת האוזניות נשמעים רעשי מגעים וניתוקים,
חשוב לציין שכשמכרו לי את המכשיר, התנסיתי במכשיר אחר ללא כל בעיות.
למחרת שלחתי את בני לסניף באג בסינמה סיטי בראשון לציון שם נאמר לו כי האוזניות ישלחו למעבדה לתיקון והוא יקבל תשובה תוך 14 יום.
דבר זה אינו מקובל עליי שמוצר שנרכש ונמצא פגום(מוצר שעולה לא מעט כסף) כשחוזרים לחנות לאחר יממה צריך להישלח לבדיקה ותיקון.
אני אמור לקבל במקום מוצר חדש!
חשוב לציין שעל פי חוק אני אמור לקבל זאת, על אחת כמה וכמה אם זה מה שרשום בתקנון שאתם מפרסמים גם באתר וגם ברשתות באג.
חשוב לציין שמה שמופיע בתקנון הינו שאני זכאי גם לקבל את כספי המלא בחזרה.
אני מצפה לתיקון המעוות במהרה לפני שאצטרך לפנות לפניות הציבור ולבית המשפט,
חשוב לציין שקיבלתי יחס מזלזל מצד עובדי החנות בסניף סינמה סיטי.
בברכה,
אריק עמר.
פגיעה בזכויות הצרכן סוג הנזק :
החלפת המוצר+פיצוי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוח,
הוא יגיע לסניף במהלך היום, בהנחה ואין נזק על המוצר, נחליף לו את האזניות לחדשות.
תגובה:
ניתן לסגור פניה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה