פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בגין נגן sundisk CLIP+ BL4G נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
גן שמואל כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על שירות שקיבלתי בנוגע למכשיר נגן sundisk CLIP+ BL4G.
רכשתי את המוצר בבאג דיוטי פרי בתאריך ה 26 לאפריל 2012 (חשבונית מספר 956076156 )
כחודשיים לאחר שרכשתי את המכשיר היתה בעייה בהטענה שלו , (היה נראה שהוא טעון במלואו אבל היה מתרוקן עוד לפני שהצלחנו להשתמש בו) על כן - הגענו למשרדי באג בגן שמואל לפתור את הבעיה.
הנגן חזר אלינו כלעומת שהיה, בטענה שלהם כי אין כל בעיה בנגן,
שוב ניסינו להשתמש בנגן , ושוב היתה אותה הבעייה.
שוב חזרנו אל החנות בגן שמואל, ודווחנו על אותה הבעייה. גם הפעם כשהמכשיר חזר אלינו, אמרו לנו שאין בעיה במכשיר אך הציעו לנו להטעין את המכשיר בחשמל ישירות ולא דרך המחשב.
הצלחנו להשתמש במכשיר לתקופה נוספת של כ חודש, ע"י הטענה ישירה לחשמל. ושוב המכשיר הפסיק לעבוד.

בפעם האחרונה שהעברנו אליהם את המכשיר (תעודת העברה למעבדה מספר 515202863 בתאריך ה 16/11/12 ) קיבלנו תשובה מפתיעה:
הפעם המכשיר נשלח למעבדה והוחלט שיש בתוך המכשיר חלודה כמו כן הוחלט על ידם שהוא נפל לנו למיים ולכן אינו בר תיקון.

אני רוצה להדגיש כמה דברים :
1. בפעמיים הראשונות בהם פנינו לשירות, המכשיר לא הגיע למעבדה שלהם, אלא נבדק והוחלט שהכל תקין ולכן אפילו לא טרחו לשלוח אותו למעבדה.
2. הצלחנו להנות מהמכשיר שנמצא ברשותנו כ 6 חודשים ,לזמן של כחודשיים בלבד. הגם שעבר זמן בין ההגעות שלנו לתיקון - הדבר היה רק מפני שהיה לנו מאוד לא נוח להגיע לגן שמואל בכל פעם (החנות רחוקה ממקום מגורינו ועם זאת היא הקרובה ביותר מכל שאר החנויות שלהם) ,כך שהמכשיר רוב הזמן פשוט לא עבד וחיכה להזדמנות להגיע לחנות שלהם לתיקון.
3. המכשיר מעולם לא נפל לנו למיים. בכלל -הוא בקושי היה בשימוש. ואנחנו מאוד מופתעים מהתגובה הזו- לעניות דעתי- הבעייה של המכשיר החלה כבר מהפעם הראשונה בה פנינו אליהם - אם אז היו מעבירים את המכשיר למעבדה אולי היו רואים שקיבלנו מכשיר תקול.
היות ולא עשו כן - אין לנו אפשרות לדעת זאת היום. מה שכן - אנחנו יודעים שהמכשיר לא ניזוק על ידנו בשום צורה שהיא!!
כל שאנחנו מבקשים הוא לקבל שירות מתאים והוגן כלומר - תיקון המכשיר או החלפתו באחר.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר או תיקונו פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
ניתן לסגור פניה. תגובה:
ייצרו קשר עם הלקוחה להחלפת המוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה