|
|
|
|
|
|
קיבלתי מוצר שאני לא מרוצה ממנו |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב עם מערכת הפעלה windows 8 אני לא מצליח לעבוד איתו ואני מסתבך, אני לא מעוניין במוצר הזה.
אני רוצה לשנמך גרסה לwindows 7 (שעולה פחות) או לבטל עסקה.
לאחר עדכונים - המקלדת לא עובדת לי ואני לא יכול לעבוד עם המוצר (אחרי שאני עובד איתו שעתיים בלבד!)
עזרו לי להוציא את הצדק לאור
כל הגורמים אומרים לי שאני לא יכול לבטל עסקה ושאני צריך לרכוש windows בנפרד (שעולה מאות שקלים)
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת גרסת הwindows לגרסה ישנה! יותר שעולה פחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
לצערי לאחר שימוש במוצר, אכן לא ניתן להחזירו בהתאם למדיניות הרשת במסגרת החוק.
הלקוח יוכל לפנות למיקרוסקופ לקבלת סיוע בשימוש מערכת ההפעלה שלו. |
תגובה: |
אנו דוחים את בקשת הלקוח להחזיר את המוצר. |
פתרון: |
|
|
|