פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מחריד בטלפון שנקנה בחנות באג בביה"ח הדסה ע"כ בי"ם נושא התלונה:
אורלוב אוריה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הדסה ע"כ י"ם והסניף הראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מה שאני הולכת לכתוב עכשיו הוא סיפור אמיתי ואישי שהצליח להוציא ממני רמות זעם וכעס שלא רגילות אצלי,לגבי "באג" הארצי.
ב-10/2011 נאלצתי לקנות טלפון סלולארי חדש בחנות "באג" בהדסה עין כרם,בשל אשפוז ארוך שעברתי שם והטלפון הישן שהיה לי נפל ונשבר.
כשקניתי את הטלפון (סמסונג ספיקה),אצל בחור בשם עומר,לא שמתי לב שהסוללה היתה כבר בתוך המכשיר (כלומר הראו את הטלפון למישהו ושכחו את הסוללה בפנים)!!!!!.
קניתי את הטלפון ולאחר כמה חודשים הוא התחיל "לעשות צרות", כלומר להתנתק תוך כדי שיחות/משחקים וכ"ד. ההקשה על המקשים נהייתה קשה וכ"ד. בשל מצבי הבריאותי,לקח לי קצת זמן לחשוב על כך שאולי הבעיה היא בסוללה וכשבדקתי את תאריך תפוגתה, התברר לי שתאריך התפוגה,היה בדיוק בחודש בו נקנה המכשיר!!!
פניתי ל"באג" בהדסה שהודיעו לי שאין להם יותר סוללות כאלו ושזה א-לא קשור לעובדה שהסוללה היתה כל הזמן במכשיר וב-שזה לא באחריותם,אלא באחריות חברת שנקראת שיא.קום (הם רק שכחו לומר לי שיש 2 חברות עם אותו שם ושרק 1 מהן מטפלת בטלפונים שלהם...).
לאחר אין ספור טלפונים ופקסים שלא נענו,ענה לי בחור נחמד ואמר שאני לא מדברת עם חברת "שיא.קום" הנכונה ונתן לי את הטלפון של החברה הנכונה.
גם לחברה זו היה "קריעת ים סוף" להגיע וכשכבר נענייתי, העבירו לחברת ח.י שנותנת שירות טכני לטלפונים שנקנו ברשת "באג"
יש לציין שכל התהליך לקח זמן רב,מה שגרם לתקופת האחריות כמעט לעבור - אבל האשמה היתה ב"באג" וב"ח.י" שלקח זמן עד שענו לי על טלפונים ומיילים (אולי זו שיטה-"למרוח" את מתן המענה עד שעוברת תקופת האחריות!!!)
כשכבר נענייתי,נאמר לי שאין שום קשר לעובדה שהסוללה היתה כל הזמן בתוך המכשיר (לפני המכירה),למרות שכמה טכנאי מחשבים וטלפונים אמרו לי בוודאות שגם אם הטלפון לא היה בשימוש,עצם המצאות הסוללה בתוך המכשיר גורמת לפריקה איטית של הסוללה (כמו כן,איני יודעת לכמה אנשים הראה עומר או מישהו אחר מהעובדים ב"באג" הדסה ע"כ,את המכשיר ועי"כ פרק את הסוללה).
נאמר לי שעלי לשלוח את הטלפון למעבדות ח.י ולראות מה הם יגידו.
עלי לציין כאן-שעד משלוח הטלפון לתיקון,לא היתה כל בעיה בקריאת הסים של המכשיר!!! (בהמשך תבינו למה ציינתי זאת).
לאחר מספר נדנודים וטלפונים שלא טרחו לחזור אלי,הצלחתי לתפוס את המעבדה והם "התפארו" שלא רק שהם שידרגו לי את המכשיר על חשבונם, הם אמרו שאין כל בעיה בסוללה!!!!
הטלפון נשלח ל"באג" ב"ביג" שבבאר שבע ושם פגשתי בשני המלאכים היחידים בכל הפיאסקו הזה,שהם ה"לא באגים" היחידים בכל רשת "באג" הארצית ובהדסה שאיתם היה לי קשר.
לבחורים אלו קוראים ***נתן-שהוא אחד מעובדי החנות. חמד של בחור שניסה מאוד לעזור לאחותי שטיפלה בטלפון עבורי,כי אני הייתי מרותקת למיטה בשל מצבי הבריאותי.
*****המלאך הראשי שלי הוא מנהל החנות בבאר שבע-טמיס!!!! הבחור ישב שעות על שעות ועל חשבונו הפרטי וכספו האישי חיפש לי בכל העולם סוללות מתאימות (כי בארץ כבר לא מוכרים סוללות כאלו-וזאת פחות משנה מיום קניית המכשיר!!!!). לבסוף הוא מצא לי 2 סוללות במחיר מדהים וקנה אותן על חשבונו ועל חשבון זמנו הפרטי.
בתחילת החודש (12/2012) באתי לקחת את המכשיר עם הסוללות החדשות (שכמובן שילמתי עבורן לטמיס,שלא הסכים לקבל ולא גרוש אחד,עבור ההשקעה מזמנו וכספו הפרטיים!!!!)
נתתי את המכשיר לאחותי ואחייני (שניהם אנשי מחשבים,שמבינים מצוין בתוכנות וכ"ד) והנה-בעיה חדשה-המכשיר מודיע כל הזמן,שהוא אינו מוצא כל סים במכשיר וזה למרות שניסינו להכניס סימים של חברות שונות!!!.
הבוקר (17/12/12) הגעתי לטמיס לשאול אותו מה לעשות. טמיס בדק לידי את המכשיר וראה את הבעיה,התקשר ישירות מולי ל"באג" הארצית,לשרות הטכני ושם נאמר לו שעלי שוב לשלוח על חשבוני את המכשיר לתיקון ולשלם על התיקון,כי כבר עברה תקופת האחריות (להזכירכם-הטלפון קרא את כרטיס הסים,לפני שנשלח אליהם לבדיקה ובזמן שהיה באחריות!!. משיכת הזמן שלהם ו"שדרוג" המכשיר,גרמו לכך שהמכשיר לא קורא סים ואינו באחריות!!!!).
מרוב עצבים לקחתי את המכשיר,כי איני מתכוונת לשלם ל"באג" ולו עוד שקל אחד.
כמו כן-איני מתכוונת לקנות ב"באג" אף מכשיר (אולי רק אצל נתן וטמיס-עליהם אני סומכת ב-200%!!!!) ואף לא אמליץ לאף אחד מכם לקנות ברשת זאת!!! אם זה היחס שלקוח מקבל,על טעויות שלהם!!!!
רציתי שתקראו את הסיפור הזה,לפני שאתם רצים לקנות משהו,ברשת ארצית שאמורה לכבד את עצמה ולטפל בלקוחותיה בכפפות של משי,אם הם רוצים שיחזרו אליהם.
כספי,זלזול סוג הנזק :
טיפול מאות,התנצלות ואם הם לא מצליחים לטפל,שיפצו אותי בסמארטפון חדש/מוחדש פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
הלקוחה מטופלת על ידינו ומנהל הסניף מעביר את המוצר לבדיקה למרות שלא באחריות תגובה:
ניתן לסגור פניה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה