פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות לאחריות על מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני עשרה חודשים נקנה מחשב טאבלט מסוג Archos.
לפני כחודש, המכשיר הפסיק לעבוד (לא "התעורר" מטעינה, ורק נורת הטעינה מהבהבת מדי פעם). המכשיר הועבר לתיקון דרך סניף באג בדיזנגוף סנטר, וזאת משום שהוא עדיין באחריות.
שבועיים לאחר מסירת המכשיר, ולאחר שלא חזרו אלי (למרות שאמורים לחזור לאחר 10 ימים), התקשרתי אל שירות הלקוחות, שעידכנו אותי כי בשל נזקים פיזיים שנגרמו למכשיר בגלל "נפילות", נגרם נזק המחייב החלפת לוח אם, שכמובן אינה מכוסה על ידי האחריות, ועלותה 750 שקלים (כמעט עלות מלאה של מכשיר חדש).
לאור העובדה שהמכשיר נמצא בנרתיק מגן (שנקנה על ידי עצמאית), ולאור העובדה שמדובר בבעיה נפוצה של המכשיר (מחיפוש קצרצר באינטרנט מצאתי מעל עשר תלונות זהות על המכשיר), מוזר כי בבאג החליטו (לפי הבחורה שנתנה מענה במעבדה) באופן סופי ומוחלט שלא ניתן לערעור, כי הבעיה של המכשיר נגרמה מנפילות.
יש לציין כי על המכשיר יש שריטות קלות (ללא שברים), אך מכאן ועד לקביעה (שאינה נכונה) כי המכשיר נפל מספר רב של פעמים ועל כן הנזק לא באחריות, המרחק רב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלת האחריות על תיקון הנזק (ללא עלות) פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
שלום רב,
במוצר אובחן נזק שאינו מכוסה במסגרת האחריות וכתוצאה מכך נפגם הלוח של המוצר.
תגובה:
אם הלקוח מעוניין בתיקון המוצר, עליו לשלם עבור התיקון.
בנוסף נשלח אליכם קבצי תמונות למייל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה